Mot Turkiet


Hello fellas! Nu är det inte många timmar kvar tills vi sitter på flyget till Turkiet! Det ska bli så underbart med en vecka i solen. Bara chilla och må bra med min underbara familj!
Just nu ligger jag i soffan och segar men jag ska nog förflytta mig till sängen och försöka få någon timmes sömn innan vi ska åka iväg mot arlanda. Flyget går halv sju imorgon bitti så vi lär åka hemifrån vid två eller något sånt där så jag ska nog blunda en timme.
Jag är lite nervös faktiskt! Det är, tro det eller ej, min allra första flygresa! Jag har aldrig varit på solresa förut så ni kan förstå vad kul det ska bli!

Nu ska jag vila. Jag har lilldatorn med mig så vi får väl se om jag uppdaterar lite under veckan!

Pussar!


Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ha en bra dag!

Kram :)

2011-09-21 @ 15:41:44
URL: http://smnmode.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på