God Morgon!



Eller god förmiddag kanske är mer passande..
Jag har precis segat mig upp från sängen och sitter och dricker en kopp te. Igår kväll tittade ju jag på filmen The Box med Cameron Diaz som jag tycker är en väldigt bra skådis, men åh va besviken jag blev! Filmen nådde inte ens upp till hälften av mina förväntningar och slutet var helt värdelöst. Nej tumme ner för den!

Nu ska jag ta på mig stövlarna  och ge mig ut i skogen en sväng! Senare idag har jag Funky Kidz och sen ska jag gå på Emmas Zumbapass efteråt. Hon är helt grym verkligen! Mn blir på toppenhumör för att det är så himla roligt, man hinner inte ens reflektera över hur otroligt rolig man ser ut. Haha.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på