23:32

Jag sitter och tittar på hockey, eller Filip och pappa tittar och jag bloggar. Egentligen satt vi och tittade på film men dom andra ville se slutet på hockeyn. Vid sju var jag ner på boxningen med Moa och gud va skönt det var att träna! Medans jag var på boxningen så satt Filip och spelade cs på min dator. Det krävs så lite för att hålla en kille sysselsatt. Haha. Nej men man har ju olika intressen så är det bara.

Ni får bild på mitt hår imorn för jag har inte orkat ta nån bild, förlåt.
Nu ska jag kolla film igen. Pusshej!


Söndag

Hej! Jag sitter vid Filips dator så det får bli ett miniinlägg. Vi ska hem till mig nu så bloggar väl mer då. Igår såg vi iallafall Luftslottet som sprängdes, den var jättebra!  Nu ringde mamma och sa att dom var här och skulle hämta oss nu. Pusshej!



Middag på SerEj och mys med chips och dipp.

Hej!
Jag sitter och dricker Pucko, världens godaste? Iallafall så hann jag inte blogga imorse för jag kom upp rätt sent och skulle färga håret direkt då. Efter jag hade färgat håret (Bild kommer imorn) så fanns det ingen tid att blogga för vi skulle vara i stan ett och hämta ut det jag hade beställt från Lindex sen vid halv två skulle vi vara hos Filip för att åka till restaurangen. Där inne var det ganska sött faktiskt, det var inte som en vanlig restaurang utan mer som att komma in i någon liten tants vardagsrum, haha. Maten var iallafall supergod! Vi fick räkmacka med massa gott till förrätt och sen blev det kalvfilé med hasselbackspotatis och hemgjord bearnaisesås. I efterrätten som var hemgjord vaniljglass med björnbär, hallon och jordgubbar hade de satt partybloss som blev välfotade haha. Jag vågade inte fota maten (lite feg) eftersom att typ halva Filips släkt var där. Men fint var det kan jag säga!
Nu sitter jag och Filip och vräker i oss onyttigheter (chips, två olika dippar, godis och smulgubbsdricka) och ska väl kika film snart hoppas jag.
Ha en fin fortsättning på kvällen!


Måste bara tala om...


Att Filip är världens bästa och jag älskar honom mest!
Utan honom ingen mig. Filip jag älskar dig!



Skit hosta!


Jag sitter i soffan med Filip, Frida och mamma och hostar och tittar på Let's Dance. Gudrun åkte just ut, det var på tiden tycker jag.
Idag åkte jag till stan direkt efter skolan och gick runt och tittade lite. Bland annat så köpte jag slingblondering och en t-shirt(bild ^). Jag träffade Malin inne på H&M också. Det var kul för det var länge sen jag träffade henne (innan idag då) för hon bor i Norge. Efter stan så åkte jag till Filip och sen tog vi bussen hem till mig. Imorn blir det lunch med Filips släkt vid två och sen vet jag inte riktigt vad som händer. Nu börjar Filip bli lite trött på att jag sitter vid datorn så jag ska väl avbryta. Ha en fortsatt trevlig kväll alla fina!



Todays outfit


Linne - Gina Tricot | Tightsjeans - Vero Moda | Tröja - H&M | Armband - Hemgjorda.



Äntligen fredag!

Godmorgon på er!  Jag sitter och äter frukost. Om typ en timme så har jag kemiprov. Det känns som att det kommer gå bra faktiskt. Outfitbild och så får ni sen när jag kommer hem ikväll. Kram!


Skolresa

 



Hej! Jag sitter och lyssnar på lite musik och viker ihop massor med kläder som på något sätt har hamnat utspritt på mitt rum. När jag kom hem från skolan så hjälpte jag mamma med maten och sen har jag städat lite på mitt rum och tittat på de olika alternativen på klassresa. Jag (som först var helt emot Bodaborg) har nog ändrat mig lite. Om man läser på deras hemsida så verkar det rätt kul med de olika paketen. Inte direkt som när vi var där med KU. Idre är också något som jag skulle kunna tänka mig. Fast isåfall vill jag rida vilket jag inte är så jättebra på medans typ 80% av min klass har egna hästar. Blir väl att sitta där som ett fån och bli en belastning på alla andra och jag vet inte om det skulle vara så kul direkt...
Nog om det. Snart ska jag till ku och innan det måste jag vika klart alla kläder.
Jag kanske bloggar mer senare men om jag inte gör det så gör jag det imorn. Ha en bra kväll!



Godmorgon!


Bild från förut men jag har samma outfit på mig.
Leggins - H&M | Linne - Gina Tricot | Tröja - Gina Tricot

Jag sitter här och äter frukost för första gången på rätt länge. Det bara blev att jag började äta när det låg en färdig macka och en liten yoghurt på min plats. Snart ska jag till skolan vilket ska bli kul. Torsdagar har de bästa eftermiddagslektionerna, e-val (där jag har bild) och slöjd, och jag älskar både och.
Nej nu måste jag skynda mig iväg. Ha en fin dag!



Feb, 24 2010


STOLT!

Hej! Jag har nyss kommit hem från träningen. Vi hade jättemycket gymnastik idag så jag blev lite snurrig, haha!
Vi pratade också om sportlovet då vi ska ha prova på i Dommarhagens stora hall, det ska bli jättekul! Vi ska träffas 4 timmar på onsdagen, 6 timmar på torsdagen och 7 timmar på fredagen(inkl. en lite uppvisning!). Det blir mycket träning men det blir nog bara kul. Vi kommer ju lära oss massor på den tiden.

Det var jättekul på målarkursen föresten! Visst det var bara tanter + jag och Linnéa men det var kul ändå. 
Nu måste jag hoppa in i duschen vi hörs imorn bitti! Justja det blev ingen outfitbild för jag har bara haft myskläder.
Oj hörde nyss att Sverige vann guld i stafetten! Najs!
Jaja sovsött!



16:56

Yes! Pappa sa att jag kunde gå idag och testa på och annars avanmäler jag mig. Det blir super! Jag är så glad! Nu måste jag bara damma av alla penslar och typ stoppa de lortiga i penseltvätt. Bussen går 17:33 och innan det så ska jag göra iordning och äta nudlar, packa ner grejerna, byta om, tvätta penslarna och gå till bussen så jag lär snabba mig lite.
Kursen slutar halv tio så det blir nog inge mer blogg idag.
Ha en fin kväll allihop!


Oljemålningskurs!

Jag kom nyss hem från skolan och nu sitter jag här och äter kiwi, så himla gott! Fast bara om de är mjuka och söta, annars är det inte gott. Idag på bussen hem så berättade Linnéa att hon skulle på oljemålningskurs, jag tyckte det lät jätteroligt så nyss ringde jag till dom som har hand om det och frågade om det var okej att jag började en gång försent (Började förra veckan). Han som jag pratade med var jätte trevlig och sa att det självklart gick bra och att han skulle dra av kostnaden för gången jag missade då det är ganska dyrt. Nu har jag bara kvar att övertala pappa att det är en jättebra grej. Wish me luck, haha.



Ont i halsen...

Godmorgon!
Jag sitter och äter frukost och ska snart gå till bussen. Min hals är värre idag än igår men det brukar ju bli bättre framåt dan så vi får se hur det blir. Första lektionen är kabaréträning så det känns ju inte som att det är sån jättebra timing att ha ont i halsen nu. Men å andra sidan så är det aldrig timing för att ha ont i halsen.
Nu ska jag gå och fixa lite och sen gå till bussen. Ha en bra dag alla söta!


Ge mig sommar + den outfiten nu!



Nu blir det honungsvatten och sängen för mig. Nattie!



Lovely leggins



Mår bättre nu, skönt skönt.


Randig tröja - Vero Moda | Byxa - Team Sportia | Linne - Gina Tricot

Hejsan! Jag kom hem från skolan för typ en timme sen och jag fastnade som vanligt vid att läsa bloggar.
När mamma kom hem så bad hon mig att skala potatis så det har jag stått och gjort i typ 20 minuter. Alla kan ju inte vara supersnabba på allt heller! va tråkigt det skulle vara. Eller ja tråkigt och tråkigt. Något trevligt är att Filips familj/släkt/farmor/what ever har typ bjudit med mig på restaurang på Lördag, lite nervöst med släkten men det får jag väl ta.
Förövrigt så har jag och Filip åttamånadersdag idag! Och Danai och Kevin har varit tillsammans i fem månader på fredag. Tiden bara går och går, och fort går det!
Nu ska jag ägna mig åt att titta på kläder (som alltid) och sen platta håret.
Ha det braa!



Tävling hos Kenza!

Jag vill vinna datorn för att det vore så smidigt att kunna ta med sig den överallt samt att jag då skulle kunna blogga mycket mer. Den skulle vara perfekt till allt skolarbete och att ha i skolan när vi ska jobba med dator där. En mini pc vore helt enkelt perfekt!

Kenzas blogg

Haha never att jag vinner men gud va kul det vore!


Söndag 18:54

Jag kom hem från träningen för nästan två timmar sen (jag var inte med på hela eftersom att jag ändå inte "var med").
När jag kom hem så hade mamma precis gjort mat och i den var det vitlök, det hade blivit någon sorts kemisk reaktion med den så vitlöken hade blivit knallgrön! Skumt. Fast det var rätt kul ändå.
Nu ska jag hoppa in i duschen och testa om TRESemmé är så bra som alla säger.
Hörs sen!


Godmorgon!

Jag är lite förvånad över mig själv för jag brukar aldrig vara pigg eller ens vakna innan elva/tolv på helgerna. I guess att det är för att jag inte är riktigt frisk som jag vaknade så tidigt, jag har ont i halsen och är allmänt "sjuklig". Senare idag blir det träning iallafall, jag måste dit efersom jag missade förra träningen. Om jag inte mår bättre då så får jag helt enkelt titta på bara.
Nu ska jag nog läsa lite bloggar och titta på kläder.
Puss!


Discot igår

Ja nu ska ni få lite bilder från igår! Jag och Filip har nyss tittat klart på I Love You Beth Cooper den va rätt bra faktiskt, och nu sitter Filip och spelar så det passar jättebra att jag bloggar lite nu.




Jag i Sandras glasögon och med världens drivpose. Haha.


Michelle och Nathalie, fina som få!


Nej vad? Vi driver absoluuut intee.



Godaste godiset ever?


Jag och Moa var helt seriösa på bilden. Jag lovar.


Michelle igen, snygg somfan!


Min syster (i mitten till v) och hennes gäng precis innan dom dissade oss för att åka till Skogsbodiscot istället.


Här höll jag till rätt mkt faktiskt. (först valde man någon nostalgilåt som man dansade till när man va liten och sen dansade man somfan till den) Haha.


Nathalie och Michelle igen. Sniggingar!


Rebecca - Sandra - Moa


Louice och Dan. Så söta!

Ja det var väl min kväll i bilder. Jag och Moa dansade lös riktigt ordentligt ett tag där faktiskt och herregud va kul det var!
En till sak som var lite rolig var att nästan inga av barnen dansade men när vi på skoj slog på kyckllingdansen så var det plötsligt fullt på dansgolvet! Lika med las ketchup...

Nu snart ska jag och Filip äta kladdkaka. Mums!
Ha en fin kväll!



Lööördaaaaag

Nu: film med bästa. Sen: vetinte, blogg?


Jag älskar att skojdansa!

Hej! Nu har jag kommit hem till Filip och vi ska titta på film. Jag bloggar mer om discot imorgon. Kan iallafall säga att jag hade riktigt kul! Alla dans blev som värsta motionspasset.
Imorn kommer bilder och annat skoj från idag.
Ha en mysig kväll allihopa!


Bråttom, bråttom!


19 feb
Tröja med katt - Avanna/Nelly.com
Tights - Only

18 feb
Grått linne - Gina Tricot
Mjukisbyxor - Team Sportia
3/4 ärmströja - H&M (ny!)

17 feb
Update: Kedja - från mammas någon tröja.

Hej! Det blir ett mininlägg nu för jag har superbråttom! om 50 minuter ska jag vara fixad och klar för att åka till Krylbo. Jag hoppas det kommer mycket folk på discot! Vet att min syster och hennes kompisar ska gå iallafall.
Det är mycket roligare att jobba när det är många som kommer, fler som dansar m.m.
Från det ena till det andra. Matteprovet gick väl sådär, jag hade pluggat fel saker och var okoncentrerad så det blir inget toppbetyg direkt menmen.
Något som däremot är väldigt kul är att jag fick MVG på biologiprovet! Våran lärare vi har, Therése är superbra på att lära ut så det är mycket hennes förtjänst.

Nu ska jag gå och fixa håret, välja kläder, packa osv.
SEE YA!



Good night sleep tight!

Jag åkte till Krylbo iallafall och det drog ut på tiden lite (vi var så sega att göra iordning och äta upp semlorna vi fick) så jag kom inte hem förrän tio. Nu är jag dödstrött och otroligt frusen. Jag som hade tänkt duscha när jag kom hem... Det får bli imorgon bitti istället. Min kamerasladd har gömt sig så ni får tröjbilden och min dagens outfit imorgon efter skolan. vid kvart över fyra ska jag vara hos Louice för att sedan åka med henne och Dan till Krylbo och jobba på discot. Nej nu ska jag krypa ner under täcket och mysa med min braiga bok!
Vi hörs imorn!



Mat mat MAT!

Hejhej !
Jag har nyss kommit hem från skolan och sitter och läser lite bloggar. Snart ska jag nog göra iordning lite mat tror jag. Även fast jag åt supermycket på lunchen (Det var väldigt gott för en gångs skull) så är jag hungrig nu igen.
Eftersom att jag har matteprov imorn så får vi se om jag verkligen hinner till krylbo idag, jag blir nog hemma och pluggar istället.
Outfit bild kommer senare. Puss!


Frukost? Nej tack.

Godmorgon!
Jag har nyss gått upp och sitter här och försöker få i mig lite frukost. Jag är verkligen inte hungrig (Det blir jag framåt nio) allt ser så oaptitligt ut och det känns som att om jag äter minsta lilla så kommer det komma upp igen.
Oftast blir det så att jag köper en baguette i skolan lite senare när jag börjar bli hungrig.
Idag ska jag direkt hem efter skolan och städa och sen till Krylbo och fixa inför discot vi ska ha imorn.
Nu måste jag skynda mig till bussen. Ha en bra dag!


Tidig kväll idag.

Ååh jag är supertrött! Ni får bilden på tröjan imorn istället för jag ska gå och lägga mig. Tidigt jag vet men ibland blir det så.
Filip var ju här och när vi hade ätit vid sex så somnade vi båda två som grisar ända till klockan halv nio. Skapligt lite man ville vakna och gå ut till bussen då... Vi trotsade kylan i bil så det blev ju lite fusk men mamma tyckte vi såg så trötta ut så hon skjutsade oss istället. Nu gick Filips buss för ungefär en kvart sen och jag ska lägga mig och läsa VeckoRevyn nu. Om jag ens hinner göra det innan jag somnar!
Jaja Godnatt alla söta, vi hörs imorn pigga och glada I hope.

Btw! Krya på dig Emelie! Jag vet ju att du läser min blogg så kan ju hälsa här.

Nej godnatt nu. Puss!


Äntligen hemma!

Hejsan!
Jag har nyss kommit hem från skolan och ska snart äta mellis. Havregrynsgröt är både nyttigt och gott så det blir det idag, med hallonsylt och mjölk till! Jag åt det till frukost ofta förut men nu var det ganska länge sen så det ska bli mumma.
Imorse pimpade jag min tröja lite efter att jag tagit outfitbilden så ni får en ny bild senare.
Nej nu måste jag skynda mig så jag hinner äta innan Filip kommer.

Pusshej!



Onsdag morgon - Trött!



Tröja/tunika - Gina Tricot
Strumpbyxor - H&M


Godmorgon sweeties!
Jag har nyss gått upp och sitter och äter frukost. Snart ska jag bege mig ut kylan och stressa till busssen. Ha en bra dag!



Ett inlägg som är lite sent publicerat



Oversize kavaj - H&M
Linne - Jc
Tightsjeans - Gina Tricot
Randig oversizetröja - Vero Moda
Armband - Vero Moda

Jag hatar att städa!
Nu har jag städat i ungefär 2 timmar och det ser ändå inge bättre ut. Sorgligt.
Idag va jag på stan med Jonna efter skolan, jag köpte en tröja (bild kommer) och en eyeliner. Jag hittade en väldigt snygg skinnjacka på H&M också som jag kanske köper framåt våren.
Nej nu ger jag upp städningen och tittar på House istället och sen blir det sängen.
Sov sött allihopa, vi hörs imorn!



Äntligen lite sol och vårkänslor!

 

Tröja med puffärm - H&M
Jeans - Vero Moda
Halsband - H&M
Flätat skinarmband - Lindex

Jag kom hem från mormor för ett tag sen, vi har varit ute och gått och sen hjälpte jag henne lite med datorn.
Det har ju varit helt underbart väder idag så jag tog med mig kameran på promenaden och tog några soliga vinterbilder. Ni får se de bästa senare.
Igår så var jag så otroligt trött när jag kom hem ifrån Romme så jag orkade verkligen inte blogga. Jag hade iallafall jättekul och för att vara tredje gången jag åkte så gick det nog bra tror jag. Det enda som inte va kul va att ta av sig pjäxorna efter en hel dags åkande. Det gjorde ONT. Hela min vänstra fot är svullen och det gör så ont att jag inte kunde vara med på gympan idag. Jag har även fet träningsvärk i vaderna. Menmen jag hade ju roligt iallafall! 



pulka!

Hejhej!
Nu har jag nyss ätit en jättegod tacoomelett och ska snart packa lite fika och sen gå ch hämta Vilda.
Hon, jag och Rebecca ska till lekparken och åka pulka!
Vi hörs sen!


Jag är jättetrött på det mesta

Jag önskar man kunde sova bort alla bekymmer. Bara somna på kvällen och sen vakna och allt är bra igen.
snälla någon, uppfinn en sån maskin!
Imorgon kommer jag förmodligen igen med nya tag. Godnatt.



Trött!

Hejsan!
Jag sitter och tittar på vinterspelen i Åre, det är rätt kul faktiskt. Haha. Det gick bra på träningen idag också, jag va inte med så mycket men lite iallafall. När jag va hos Filip så tittade vi på Van Wilder, jag var tvungen att åka hem precis innan slutet men vi ska se det någon annan dag istället.
Jag har nyss hyrt skidor till på söndag, jag är nog den enda i världen som inte har åkt slalom mer än tre gånger. Haha.
Nu ska jag gå och lägga mig.
Godnatt och sov sött allihopa!


The Island

Hejhej!
Jag sitter och tittar på en riktigt bra film, The Island, riktigt bra är den somsagt. Kanske blir ett filmtips av den senare.
Vid fyra ska jag ta bussen till Filip och sen blir det att ta det riktigt lugnt på träningen.
Jag kan inte bllogga mer nu för filmen är så spännanande. Haha.
Ha en bra dag!


Jag har järnbrist om ni ville veta

Hejsan alla fina!
Jag har nyss kommit hem från Filip och ska snart gå och lägga mig. Idag när jag var hos Filip så började jag blöda näsblod helt huxflux, inte var det lite heller. Det såg ut som att jag hade mördat någon! Filips pappa sa att det kan vara järnbrist. Jag googlade lite på det nyss och det visade sig att jag har de flesta symptomen.
Några av symptomen var

- Näsblod
- Trötthet
- Orkeslöshet
- Yrsel
- Deppighet
- Magont/illamående

Varannan femtonåring lider av järnbrist och om det går för långt kan det vara farligt, men oftast är det bara att ta järntabletter i ca 3 månader för att få besvären att försvinna. Att motionera mycket och äta näringsrik mat är också bra om man börjar göra då det hjälper så att du inte får järnbrist längre.


Ja somsagt så har jag alla symptomen, fast det känns ganska skönt att veta vad det är. Nu blir det att lägga om kosten lite och knapra järntabletter. 
Imorgon blir jag hemma från skolan, men ska försöka ta mig till träningen så jag blir med på lagbilden.


Mini inlägg

Hejsan!
Jag sitter och kollar på halv åtta hos mig, Magdalena och Hanna Graafs mamma är värdinna. Haha.
Allt ser så gott ut och jag blir superhungrig! Jag ska nog kila ut i köket och hämta lite kvällsis.
Kram!


Det snyggast på hm.se just nu


Väska - 179:-
Klänning - 349:-
Skjorta - 249:-
Ring - 49.50:-
Tröja - 199:-
Hatt - 69.50:-



Ny design

Jag börjar bli lite sugen på en ny design. Nu när våren kommer så skulle det passa fint med en lite ljusare design än vad jag har nu. Vi får se hur det blir.


Blåbärspannkakor

Hej!
Jag står och steker pannkakor till mig och syster. Både hon och jag är hemma från skolan idag, jag för att jag hade riktigt ont i magen imorse och hon för att hon har ont i huvudet och halsen. Som tur är så tog jag med mig matte och biologi böckerna hem i fredags så jag kan plugga lite. Imorgon MÅSTE jag till skolan för vi har ju nationellt prov i svenska och det vore inte så kul att missa det...
Nu ska jag och syster titta på film, Gamer tror jag det blir.
Ha det bra!


Kvällsinlägg

Hejsan alla glada!
Jag ligger i sängen och tittar på Wallander, den är helt okej för att vara Wallander tycker jag.
Det blev inget av att åka till morfar idag för det kom något emellan, istället var jag hemma och tittade på film med världens bästa.
Måste bara säga att träningen gick skitbra idag! Det var riktigt roligt, längtar till på onsdagsträningen. Haha.
Usch, jag kom just på att jag har klädsim imorgon, kul kul...
Nej nu ska jag titta på slutet av filmen och sen blir det att sova. Eller kolla på kläder, vi får se.
Sov sött!



Godmorgon alla fina människor!

Jag har nyss vaknat och sitter och pratar lite med Becca, vi hade jättekul igår! Moa kom vi halv åtta och då gjorde vi iordning popcorn och milkshake sen bänkade vi oss framför tvn och tittade på besvikelsen till melodifestival. Är det bara jag som tyckte den va mycket bättre förut? Iallafall så efter melodifestivalen så skulle vi titta på shall we dance hade vi tänkt men det orkade vi inte så det blev bara flumm istället. 
Nu ska jag upp och äta frukost och sen iväg till badhuset på träning. Efter badhuset så hämtar vi upp Filip och sen åker vi till morfar och åker skoter och grillar korv. Det ska bli riktigt mysigt.
Nu måste jag skynda mig, ha en bra dag allihopa! 


Städoutfit och fluffhår

Hej!
Det gick aasbra att gymma idag! blev riktigt pepp när jag väl kom dit. När vi hade gymmat ett tag så kom Louice dit och gymmade också.
När jag kom hem så blev det lite minihemmaspa med hårinpackning,BUS,ansiktsmask,bastu,nagelfix, you name it.
För ett tag sedan åt jag fish and chips fast med lax istället för fiskpinnar.

Så skrev jag igår men det hamnade i utkast och gick inte att publicera. Krångel som alltid.
Idag har jag städat hela dagen. Snart kommer Becca hit så ska vi gå ner till ica och handla lite till våran "tjejkväll" Becca, Moa och jag ska kika på melodifestivalen hade vi tänkt.

Tänkte att jag skulle visa en bild på hur jag ser ut i håret när det är nyduschat och självtorkat.


Ett ord; FLUFF!

Nu ska jag återgå till städningen. Ha det bra så hörs vi sen!



Pepppepppepp! eller inte.

Hej!
Idag hag spenderat hela förmiddagen hos mormor. Jag kom hem från skolan vid elva och gick direkt till mormor. Jag kom hem från mormor vid tre ungefär och jag har bara setat här sen dess. Egentligen borde jag städa rummet men jag orkar inte. Jag hinner inte heller ser jag, för när mamma kommer hem vid kvart över fyra så ska vi ner och gymma direkt, det ska bli skönt att röra lite på sig även att jag inte är speciellt taggad. Det är mysigt på fredagarna tycker jag. Mamma kommer hem och vi går ner och gymmar, när vi kommer hem har pappa satt på bastun och så sitter vi o bastar ett tag sen blir det mat och tv. Ibland är det faktiskt skönt att bara vara hemma.
Nu ska jag packa iordning gymväskan och byta om.
Bloggar sen!


Godnatt alla söta!

För ungefär en halvtimme sen så kom jag hem från Ku, vi firade Clara som fyllde 18 i fredags och sen satt jag, Becca och Moa uppe och bara pratade. Jag och Moa fick skjuts med Rebecca hem sen så vi slapp gå. Jag har inga planer alls för imorgon faktiskt. Det blir nog en skön hemmakväll med familjen.
Nu ska jag lägga mig och läsa min nya VeckoRevyn som landade i postlådan igår, och kanske ringa till Filip nån minut, vi får se.
Hur som helst så hoppas jag att alla drömmer sött och sover gott!

PS! Ni får dubbla outfitbilder imorgon för jag har inte letat reda på sladden än DS.


4 Februari

Hej!
Jag sitter och äter mellis, en macka med ost och oboy. Nyttigt värre. Jag hittar inte sladden till kameran och orkar inte leta just nu så outfitbilden kommer senare, efter ku kanske. Snart kommer Filip hit (om han lyckas ta sig över snöberget vid stigen) och jag hoppas han är sugen på att spela wii, för det är jag! haha. Min tröja blev klar idag föresten, jag blev inte supernöjd men den duger. Nu ska jag gå och möta Filip. Ha en härlig Torsdag!


CHEER!

Hej!
Jag sitter och tittar på en dokumentär om Amanda Jenssen, hon är grym!
Idag har jag inte hunnit blogga något för jag orkade inte gå upp imorse så jag fick jättebråttom och sen åkte jag till Filip direkt efter skolan och halv åtta blev det träning. Så nu har jag nyss kommit hem från den. Det var riktigt kul idag, vi byggde rätt mycket och det går jätte bra! enda missen var typ att Felicia råkade sparka mig på armen så jag är lite svullen och har rätt ont, men medans jag fortfarande var uppvärmd så va det inga problem.
Imorse när jag skulle äta frukost så kom pappa med tidningen och visade att jag och Danai va med på framsidan! Roligt,roligt.
Nu ska jag kila in i duschen och sen blir det bed time tror jag. Jag har ju en så bra bok, Elsas Mode av Sofi Fahrman, rekomenderar den verkligen för dem som vill läsa om mode, kärlek, och sthlms inneställen.
Idag får ni ingen vanlig outfitbild för jag orkar inte byta till dom kläderna så ni kan få en cheer bild istället. 


Ett av de första byggen! December 09

Nu blir det duschen. Godnatt alla söta!



Alltid ska något krångla!

Hej!
Jag är lite sur faktiskt, för jag hade tänkt lägga upp ett videoinlägg här men det hänger sig på youtube så jag får det inte att fungera.
Det kommer väl så småning om hoppas jag.
Om det kommer upp senare så får ni ha överseende med att tiden blir lite fel.
Kram!


My outfit today


Tights - Vero Moda
Linne - Gina Tricot
Randig tröja - Gina Tricot

Skynda skynda. ska åka nu vi hörs när jag kommer hem. Ha det bäst!



2 Februari 2010

Godmorgon!
Jag sitter och äter frukost och försöker få tiden att gå till mamma och jag ska åka. Vi åker nog vid halv eller så.
Sen efteråt ska vi nog ner på stan en snabbis och titta efter svarta fotbollsshorts, svarta hotpants(shorts) och ett par idrottstights. Om jag hittar hotpants så blir det inga tights, för jag behövar bara hotpants och fotbollsshorts egentligen.
Jag mår lite illa, har gjort det sen igår morse faktiskt, fast det blev bättre mitt på dagen då. Hoppas det blir så idag också för jag vill inte vara sjuk ikväll när det är öppet hus i skolan och är man inte där då så får man inte vara ledig på skärtorsdagen, vilket är lite tråkigt.
Nu måste jag gå och fixa mig lite och sen åka. Ha en bra dag alla!



Tjatjaa!

Nu är jag tillbaka igen. Jag sitter och kollar lite på facebook samtidigt som jag tittar på tv, 13 snart 30, och kollar runt lite efter mobiler. Jag är verkligen stuck på SonyEricsson w995 men vi får se, jag måste ju anpassa priset till min plånbok också. En iPhone lockar riktigt mycket det med, speciellt nu när jag fått veta att de bara kostar ca 5 tusen. Jag blev förvånad för jag trodde de kostade typ 10. We'll see we'll see.
Nu ska jag återgå till mitt filmtittande/facebookkikande/mobilletande/dreglaöverkläder.
Kraaaaaam



Blogg.se krångel

Hejhej!
Jag har inte bloggat sen i fredags för att blogg.se har krånglat (jag har inte kunnat logga in).
Men nu är jag här igen!
Idag har jag bara varit i skolan, vi hade handboll på idrotten och tack vare att jag va med Ronja så blev det ganska kul. Jag tror inte Ronja tyckte det var så kul dock...Haha. Jag va rätt kass kan ja säga. Menmen man måste ju lära sig för att kunna.
Jag lånade några böcker på biblioteket idag, bland annat Elsas Mode av Sofi Fahrman. Jag har inte kommit så långt än, 75 sidor, men den är väldigt bra redan nu. Den handlar om Elsa som vill bli känd modebloggare.
Idag på biologin så fick vi kolla på våra hårstrån i mikroskop, det va superhäftigt fast lite äckligt samtidigt, hårstråna såg ut som tjocka trädstammar! Jag Kom även på att jag har ganska kluvna hårtoppar. Dags för en klippning kanske?
Imorgon är jag ledig från skolan på dagen vilket är rätt skönt. Men på kvällen ska jga dit för då är det öppet hus. Inte så jättepepp över vilka lektioner jag fått, först ska jag ha kemi/fysik/biologi och sen spanska. Menmen det är bara halvtimmeslektioner så det går nog bra.


Såhär ser jag ut idag, slappt och skönt.

Jeanstights - VeroModa
Grå halvoversize tröja - Cubus
Tygkasse - Style by Kling / Veckorevyn
Sjal - H&M

Nu ska jag gå och titta på tv med min familj. Vi hörs kanske senare, annars bloggar jag imorn. Ha det bäst!



RSS 2.0