Min fina pojkvän ♥



Jag är dålig på att blogga jag vet. Men ni får nöja er med de få inlägg jag gör just nu för jag vill njuta av det lilla sommarlov som är kvar och inte sitta framför datorn hela tiden. Tjejkvällen med Ange och Mathilda blev iallafall jättemysig. Vi körde med ansiktsmasker, hårinpackning och så. Vi somnade väl nån gång och sen vid 8 så skulle Mathilda iväg så då åkte jag hem till Filip och somnade om. Hela dagen igår kan sammanfattas i ett ord; Slappt!

Nu sitter jag och har precis ätit frukost och ska snart iväg och klippa gräset hos mina kusiner. Senare idag ska jag iväg med familjen (och förhoppningsvis följer även min boyfriend med) till Linda och bada och sååå.

Nej nu lär jag sticka så jag får något gjort. Ha det bäst!


Tjejkväll

Den bilden togs för ungefär en timme sen när jag och Laru satt på american och tjockade i oss pizza med beasås. När vi ätit så gick vi till coop och köpte hårinpackning. Nu sitter jag och lyssnar på amanda Jenssens sommarprat tillsammans med ange och väntar på att mathilda ska bli klar i duschen så jag kan ta en dusch jag med. När alla duschat och så så blir det nog film eller något sånt. Hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag!


Miniblogg

Hellouu!
Jag och Filip ligger precis som igår och tittar på prisonbreak. Om ett tag så ska jag ner på stan en sväng och sen hem till Mathilda och va med henne och Ange. Nicenice!:)
Nej nu blir det spännande igen. Puss!


ingen tid

Ja såhär såg jag ut igår på bröllopsmiddagen. Svart midjekjol, svarta strumpbyxor, svartvitt linne och mina svarta kilklackar. Ja klockan också då. I love it! Det är mammas gamla från 80-talet. Iallafall så har jag bloggat dåligt för att jag helt enkelt inte har haft tid! just nu ligger jag och kollar på prison break med filip och snart ska vi gå ut en sväng. ha det bäst!


Finally home!

Äntligen hemma! Jag hoppar runt och packar upp packar upp förfullt här hemma iförd I love norway t-shirten och med Stamp on the ground - ItaloBrothers på repeat. När jag är klar så blir det dusch och sen bär det av till my love och sen till Ange och Mathilda :):):):)



Today I'm coming home!


Lookbook: Allt från Gina Tricot + Converse


Godmorgon! Jag har just blivit väckt och ska alldeles straxt ner till frukosten. Efter frukosten packar vi ihop vårt pick och pack och så drar vi hemmåt. Ikväll blir det mys med Mathilda Ange och Filip hos Ange. Förhoppningsvis blir det grill och om vädret tillåter bad (?). Nu är det min tur i duschen som förövrigt fungerar som ångbastu också. Fräääänt! Vi hörs nog under dagen genom mobilen skulle jag tro. Ha det bäst!




Beställde dessa darlings från H&M häromdagen också! 399:- gick dem på.



Godmorgon Torsdag!

Godmorgon! Det blev aldrig något bloggat igår efter att vi kom hem från Mo. Jag hade så mycket annat i huvudet. så som packning tex.
Iallafall så var jag ju somsagt i Mo I Rana och hälsade på farmor och farfar igår. Vi fick jättegod tårta och glass eftersom att farfar fyllde år i tisdags. Vi stannade där i lite drygt en timme och sen åkte vi vidare ner på stan och kikade lite. Jag hittade ett par riktigt snygga skor från H&M som jag kände att jag bara måste ha, men självklart var de slut:(
När det var dags för lunch så åt vi jättegod pizza på Dolly dimple´s. Efter det åkte vi en tur genom stan och tittade lite vart pappa har bott förut och så och sen en sväng förbi kyrkogården. På vägen hem från Mo så stannade vi vid polarcirkeln och tittade och så köpte jag en I ♥ Norway t-shirt.
När vi kom hem så hade John-Arne lagat ripa med potatis och morötter med broccolifluff. Det smakade helt okej gott men ripa var inte riktigt my cup of tea. Så kan det vara!

Nu ropar mamma att jag ska skynda mig, vi ska ju åka hem idag! Eller idag ska vi bara till Umeå och sova där och sen imorgon åker vi hem!

Förresten, om bara någon timme så kommer jag att kunna mobilblogga igen för då är vi över svenska gränsen!

Ha det bäst!♥


Tröjan jag köpte :D



21 Juli 2010



Godmorgon fina ni!
Jag har nyss vaknat och slängt på mig dagens outfit. Mina nya mjukisdress som jag köpte på b.young igår. Eftersom att jag ska åka bil i cirka fem timmar idag (2,5 dit - 2,5 hem) så passar den utmärkt tycker jag!
Det blir väl så att jag byter om till något lite snyggare när vi kommer till farmor och farfar. Jag har ingen lust att gå såhär på stan ;)

Egentligen skulle vi ha varit iväg redan men hela min familj försov sig så det blev lite uppskjutet. Aja jag lär väl gå och göra mig klar inför att åka så de inte behöver vänta på mig. Ha en fin dag!


E G O G I R L

graphic myspace at Gickr.com




Ja där var det lite egopics på mig ja. Jag ska nog sova nu tror jag. Bäst så. Imorgon ska jag upp tidigt och åka till Mo i Rana för att hälsa på farmor och farfar och kanske gå en sväng på stan. Och på torsdag mina vänner så tar vi bilen och styr hemmåt! Först blir det en natt i Umeå med shopping (hoppas jag!) och hotell och sen kör vi hem på fredag. Wiho!

Nä nu ska jag stänga mina blå för idag och drömma söta drömmar. Natti :*


Photoshoot - Tysfjord




Ja som ni ser, alla bilder är taggade med Amanda Jenssen vilket betyder att mina bilder är MINA så ge fan i att kopiera. Tack:)



Lite tråkigt sådär mitt i natten

Mina fina sweeties. Så glad att ni finns giirls! ♥

Hellouu! Jag ligger i sängen och camar med Ange och Mathilda. Visserligen är de vääldigt sega men det är kul att sitta och kolla på alla kul miner de gör utan att veta om det :D I got no life:(

Medans jag ändå inte sover så ska jag slänga upp tysfjord-bilderna tänkte jag. Jag satt i evigheter och laddade upp dem förut idag. Så segt! Blogg.se borde verkligen fundera ut något sätt att ladda upp fler bilder i taget så som facebook har! Nej nu ska jag göra ett inlägg med bilderna. Puss!


I Look Like This Today



Ingen speciell outfit idag. Svart linne, svart oversize t-shirt, svarta tights, svart headband.

Nu drar jag till Fauske. Hejdå!



Korsnes ♥



Nu är bilderna uppe på facebook. Här på bloggen kommer de upp ikväll om jag får tid:)
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig inför att åka en sväng till Fauske.
Puss!



Godmorgon Tisdag!

Jag har nyss vaknat och ska gå och stoppa i mig lite frukost. Jag återkommer om ett litet tag. Puuss!!


Godmorgon Tisdag!

Jag har nyss vaknat och ska gå och stoppa i mig lite frukost. Jag återkommer om ett litet tag. Puuss!!


S O S Svartskär fyr



Jag sitter och ser på film tillsammans med min tremänning Tobias. Vi har nyss ätit lite asum sushi. Jag börjar bli rätt haj på det nu! Att laga sushi alltså;)

Snackade med Mathilda på msn för ett tag sedan. Hon berättade att det var skatefestival i lilla Avesta samma dag som jag kommer hem och att hon och Ange vela att jag skulle joina dem då. Så får det nog bli för om jag ska vara ärlig så tror jag inte att jag skulle ha så jättekul på "klassfesten" faktiskt. Mest folk från förra nian och från åttan och dem hängde jag inte så mycket med.

Nej nu blev det spännande här. Puuss!



19 juli 2010



Hellloouuu!

Jag ska alldeles strax ner på "byen" och kika lite. Det finns ju faktiskt två affärer här :o Ehrm ehrm...
Haha nej nu ska jag gå och fixa håret. seeya!



G O D N A T T

Natttttiiiiiiieeee beeeeeejbsssss!


En månad kvar...

Nu ligger jag nerbäddad i sägen och njuter av att ligga ner. Vi har åkt så mycket bil att jag fått ont i ryggen så det är riktigt skönt att ligga ner. Jag tycker lite synd om kusinerna som inte är framme än. De har åkt hela dagen, ända från 10 imorse och kommer inte vara framme än på två timmar. stackare. Fast ändå, det kan ju vara skönt att komma hem också. Slippa packa ur allt för att sova några timmar på ett hotell och sen köra iväg igen tidigt på morgonen.

En sak är lite underlig här borta och det är att det aldrig blir mörkt. Aldrig riktigt iallafall. I Tysfjord så sken solen och fåglarna kvittrade dygnet runt. Här är det ioförsig ingen sol vilket kan bero på att det är dåligt väder men fåglarna kvittrar iallafall.

Nu ska jag sluta tjata om midnattssol och långa resor och koncentrera mig på alla bilder jag tagit. Puss!



Gör som jag; Ta chansen att vinna en iPhone 3GS med Telia!



Allt du behöver göra för att delta är att klicka på länken nedan och svara på frågan samt motivera varför just du ska vinna mobilen. Good Luck!

http://teliamax25.feber.se/

Mitt bidrag:

svar: 5000 fria sms i månaden tilll alla nät inom Sverige.

And why should I win? Cause I'm worth it! :D



Norway

Nu har vi kommit till Rognan efter några riktigt fina dagar i Tysfjord. Vi har hunnit med allt vi ville och haft fint väder också.
Dag ett, dagen vi kom fram finns det inte så mycket att säga om. Vi åt korv med bröd och sen somnade de flesta ungefär. Dag två, tosdagen så sken solen och det var lite värme i luften. Vi bestämde oss för att bestiga "Hatten" ett berg på 855 meter så hela högen packade in sig i bilarna och körde iväg mot fjället. När vi kom dit så såg det så sjukt högt ut att ingen trodde att vi verkligen skulle orka upp. Speciellt inte att mina småkusiner Emil och Viktor skulle orka. Men upp kom vi och småkusinerna var de som klarade det bäst till allas förvåning. Utsikten ifrån toppen var mindblowing och det var verkligen värt att gå de där timmarna!
På fredagen åkte vi ut till Korsnes när det var ebb och plockade snäckor och Frida och Eric badade. På kvällen körde vi lekar som burken och kubb.
Igår sken solen så vi tänkte åka tilbaka till samma strand och bada men så fastnade vi på en mycket finare istället. Det var en riktigt tuff syn. Alldeles kristallklart vatten och klarblå himmel. Sanden var mjuk och hela stranden utstrålade medelhavet. Om man inte tänkte på fjällen i horisonten. Nej men det såg riktigt tropiskt ut tills man gick i det tiogradiga vattnet och benen domnade.
Idag gick vi upp tidigt tidigt och packade ihop allt och städade lite och sen åkte vi. Nu har jag varit här i några timmar och snart vankas det middag. Jag ska försöka få upp lite bilder här också idag eller imorgon. We'll see.
 Ha det fint!:)



Dag 2



Godmorgon! Jag har precis vaknat efter en himla skön sömn. Snart ska jag fixa mig lite och sen ska jag gå till frukosten och se om jag ska äta lite. Vid nio drar vi iväg igen och denna gången mot det riktiga målet, Tysfjord, Norge. Där kommer jag antagligen inte kunna blogga så det blir väl hejdå för ett par dagar snart. Jag kanske mobilbloggar lite senare idag, vi får se:) Ha en fin dag allihopa!



Framme i Luleå

Ja nu är vi framme i Luleå efter många stopp och pauser. Bland annat så stannade vi och badade vid pite havsbad. Skitkallt men skönt efter 10 timmars bilåkande. Nu sitter vi på en kombinerad kinarestaurang och pizzeria och äter och sen ska vi väl tillbaka till hotellet. Hoppas ni har det bra!


Heading towards Luleå

Gårdagens outfit. Linne + t-shirt från Gina Tricot och Jeansshorts från H&M

And off we go. Utomhustermometern står på 23 grader och klockan lyser 07.05. Jag sitt-ligger i bilen och äter en smörgås och lyssnar på kents nya cd. I bilen framför oss kör kusinerna. Idag kör vi först mot piteå för bad vid pitehavsbad och sen kör vi mot hotellet i luleå. Jag och Frida får eget rum. Skönt! Nej om jag skulle ta och försöka sova lite kanske? När jag vaknar har jag datorn med säsonger från både SATC och prison break att kika på sålänge batteriet håller. Trött är jag iallafall för jag kom inte hem förrän halv ett igår kväll och jag tror inte jag somnade förrän vid 2. Dagen/kvällen igår var iallafall jätte mysig. Först var jag med Filip hela dagen och sen på kvällen träffade jag Matilda som äntligen kommit hem från spanien. Synd bara att jag åker bort direkt. Nej nu ska jag sova. Puss!


12 juli -10

Godmorgon världen! Jag har just vaknat och ligger i sängen och funderar över om jag ska ta och gå upp och ta en dusch. Det är ju så otroligt varmt! Visst, det är härligt men lite drygt när man inte ens kan ha täcke på sig för att man skulle smälta bort då. Somna om kan jag inte heller. Det är somsagt alldeles för varmt och klibbigt. Nej duschen får det bli och sen frukost. När affärerna har öppnat ska jag en snabbis ner på stan också innan jag och Filip drar och gymmar.


Fotboll och mys

Jag sitter hemma hos filip och kollar på matchen. Det är filips föräldrar, syster, Filip och jag som tränger ihop oss i soffan tillsammans med en fet godispåse. Änsålänge står det noll noll. Boring! Jag tycker att det ska hända massor i matchen för att det ska vara intressant. När matchen är slut så drar jag och filip till andra lägenheten och sover där. Mys! Nej nu ska jag koncentrera mig på matchen. Ha det bäst!


Sommaridyll från igår



Bloggen får lida nu de sista dagarna i sverige. Solen steker och jag umgås med de bästa. På tisdag drar jag till Norway med kusinerna och spenderar typ 10 dagar där. Nu ska jag dra iväg till Filip och mysa med han och sen till hans pappa och kika fotboll. Heja spanien!



en sommardag

såhär ser det ut vid mig just nu. jag frida och matilda ligger och solar medans filip ror. vi är ute med deras båt på älven. nyss grillade vi och snart blir det bad. härligt!


Nöjd

nu ligger jag här på filips säng duschad och nöjd och väntar på att filip ska bli klar i duschen. Att springa milen var inte alls så jobbigt som jag trott. Jag varvade jogg med gång och kom fram på ungefär en timme. sedan dess så har jag duschat och bytt om samt följt med och hämtat filip och nu ligger jag somsagt här. om ett tag kommer mamma och hämtar oss så åker vi hem till mig tror jag. ha det bäst!


Nattinatti

Efter en mysig kväll med ansiktsmask, grillad lax, kubb (där mormor som självklart var i mitt lag kastar omkull kungen det första hon gör) och nagellack så ska jag nu hoppa i säng. Imorgon ska jag upp åtta för att springa hem till Filip. Någon gång måste ju vara första gången jag ska springa en mil. Wish me luuck!
Natti bejbs, seeya tomorrow! Puss!


Myskväll med syster, mor och mormor



Jag sitter här med en god melondrink och väntar på att ansiktsmasken ska bli klar. En chokladmask har jag kletat på mig. Den luktar gudomligt och jag vill bara slicka upp hela. Tyvärr så smakar den nog inte lika gott som den luktar:( När maskerna är klara så ska vi börja med maten, grillad kyckling och ris. Yum!
Nej nu ska jag gå och skölja bort geggan i facet. Puss!




I'm going fjårtizstyle!




Aahmeh det äär ju såååw sniggt mewd mörwk foundatioon och iiidomiiiiiin!



New stuffs!



Nyss kommit hem från stan med syster. Vi shoppade lite från hawaiian tropic och så köpte jag nya träningskläder, linne, shorts, strumpor och ett vätskebälte, så nu ska jag ut och testa nyheterna med en kortrunda i elljusspåret. Puss!



9 Juli -10

Hellouu!
Som ni såg igår så har jag kommit på hur man får med foton när man mobilbloggar! Nu slipper min blogg vara så tråkig:)
Iallafall så ska jag ner till ica nu och sen göra iordning frukost. Efter det ska jag försöka få tid att fota mina köp från stockholm. Vi hörs då!



.

bild från pernillas utställning på biblioteket:) jag ligger och kollar på shrek den tredje och äter godis. nyttig som jag (inte) är. för några timmar sedan tog jag en superskön dusch med peeling och smörjde mig med mitt nya bodybutter som luktar underbart av mango. efter det så gjorde vi iordning sushi och nu ligger vi somsagt här och kikar film. imorgon/senare idag ska ni få bilder och så från stockholm. nu ska jag sova. ha det bäst!


Sol sol sol!

Min dator har totalt kraschat ihop. Jag ska försöka fixa det men nu ligger jag i solen och steker och orkar verkligen inte gå in och sitta vid datorn. Så länge så får ni nöja er med tråkiga bildlösa mobilbloggar. Seeya!:(


toppen av det bästa

jag måste bara berätta att jag sitter på montis och äter glass, citron, hallon, kokos och melon var det som hamnade i min bägare. de är den godaste glass jag någonsin ätit! nu ska vi gå iväg mot monki. Puss!


TRÖTT

Vi har nyss åkt förbi Uppsala och jag har just vaknat. Är jag det minsta trött och ska åka bil, buss eller tåg så somnar jag fortare än kvickt. Det enda som behövs är lite musik och att det svänger och guppar lite så sover jag som en stock. Det pinsamma är att det inte spelar någon roll i vilkens bil eller med vem jag är, jag somnar ändå;) Aja nu ska jag gå och sminka mig. Jag hann ju inte det innan vi åkte. Ha det fint! Jag bloggar nog lite senare igen om jag får tid. Puss!


Stockholm today!

Godmorgon!
Jag sitter och försöker bestämma vad jag ska ha på mig, inte lätt! Om en kvart måste jag vara klar också! Sminkad, påklädd, plattat håret och ha ätit frukost...:S
Ja som ni märker så är det inte läge för en outfit bild just nu, den får jag fixa när jag kommer hem ikväll.
Ha en fin dag alla söta läsare!



6 Juli 2010



Hellou!
Uppdateringen har verkligen inte varit på topp den senaste tiden och jag är ledsen för det. Jag har bara haft så himla mycket annat för mig. Jag SKA bättra mig jag lovar!

Idag har jag varit barnvakt åt mina kusiner igen, de är så söta så. Och å lätta att vara barnvakt åt! Vi hade faktiskt kul idag. Ange kom förbi en sväng på förmiddagen och spelade lite wii och socialade. För att kombinera nytta med nytta så sprang jag faktiskt halva vägen till kusinera. När jag hade sprungit i en halvtimme så tog mamma min moppe och körde ifatt mig så bytte vi så att jag tog moppen till kusinerna och hon sprang tillbaka hem.
När jag var klar hos kusinerna så drog jag ner på stan en sväng och kollade lite. Jag var bland annat in på biblioteket och tittade på min förra bildlärare Pernilla Nymans utställning. Dalahästar heter den och är en serie bilder med dalahästar i vargskepnad, eller tvärt om kanske, vargar i dalahästskepnad. Turen på stan slutade iallafall med att jag köpte en grön kofta och ett par jeansshorts. Efter ett tag så kom Ange ner på stan så kikade vi lite i affärer och sen drog jag hem.

När jag kom hem så testade jag och Frida Veets hårborttagningskräm. Lite läskigt om du frågar mig. Den var bra och gav verkligen lena ben men jag tyckte den sved lite under tiden och sen luktade den förfärligt!

Nu kom mamma in och tyckte jag skulle släcka, hon vill inte ha någon trött surkart med sig till Stockholm imorgon. För ja som jag sa så åker ju jag mamma oh Frida på en shoppingtur till Stockholm imorgon. Riktigt nice.

Nej nu ska jag sova. Imorgon får ni fler bilder från utställningen och bilder på köpen. Nattie!


En härlig dag i solen med Ange



4 Juli, 2010

Jag tycker att Mathilda kan ta och komma hem från Spanien nu. I miss her:(  Den andra donnan träffar jag förhoppningsvis imorgon.:D (Strunta i att bilden är uppochner btw)
Den här dagen har varit smetfull kan jag säga! Först Hampus konfirmation och sen iväg till kusinerna för bad och grill. Nu är jag hemma igen och sitter somvanligt och tittar på kläder. Jag får verkilgen inte nog utav kläder! För att inte tala om skor, och smycken! På tal om smycken så klev jag på ett örhänge med piggen uppåt nyss. Jag märkte det inte först, hörde ett ljud som när man sticker hål på ett väldigt spänt tyg bara, och sen började det göra ont. Jag tittade och då satt örhänget fast där. Jag fick lov att dra ut det för det satt riktigt hårt och djupt. Usch va ont det gjorde!

Föresten så har jag kommit på att jag kan mobilblogga väldigt billigt ett tag framöver så jag ska försöka se till att göra lite fler inlägg. Visserligen så blir de utan bilder änsålänge men det ska jag försöka klura ut. Nu ska jag kika lite till på kläder och sen krypa ner i sängen. Imorgon blir det förhoppningsvis att vara med Ange och på tisdag ska jag vara barnvakt. På onsdag drar jag, mamma och Frida till Stockholm för lite shopping och sen ska jag väl försöka vara med Filip några dagar också innan vi åker till Norge på Tisdag nästa vecka.


GRATTIS TILL BÄSTA LILLASYSTER FRIDA SOM FYLLER TRETTON IDAG. ÄLSKAR DIG FINA SYSTER!



WOHOO!!


Jag hittade koden till intagningssidan och fick vet att jag har kommit in på Mode/Design!! Gissa om jag är glaaaaaad?!?! :D:D Gaah va kul!

Nu hinner jag inte blogga mer för jag måste åka till kyrkan för att se Hampus konfirmation. Puss!



Amanda Jenssen har gått med i gruppen "Vi som gillar internet i mobilen"

Jag kom just hem från en mysig kväll hos mormor tillsammans med moster och mamma. Vi åt tacochips med smält ost och tacosås. Gott var det. Imorgon är det konfirmation som gäller. Min kusin Hampus ska konfirmera sig så hela tjocka släkten kravlar sig till kyrkan för att vara publik. Efteråt blir det lunch hemma hos dem. Hoppas jag städade bra så de blir nöjda. Det, förbereda för maten imorgon och lägga ut täckpapper samt maskera i Hildas rum var de sysslor jag fick på min lott idag. imorgon eftermiddag efter Hampus konfirmation så ska jag tvätta fönster också så jag får mina pengar någon gång. Nej nt faller ögonen ihop på mig. Natti Natti fina läsare. Imorgon återkommer jag förhoppningsvis med riktigt internet. Puss!


Mobilblogg - Schteek i soolen

Hejsan! Mitt internet vill inte fungera idag så det får bli en liten mobilblogg istället. Just nu ligger jag och Steker i solen och dricker bubbelvatten med hallon. Om några minuter så ska jag mamma frida och Nicolina åka upp till Halsjön och bada lite. när jag kommer hem därifrån så åker jag till mina kusiner och jobbar någon timme. sen kommer jag hem och tvättar fönster. allt för pengar u know;) Nej nu ska jag packa ordning. ha en härlig eftermiddag i värmen!


Pissed off!

Åh jag är så himla förbanad! God natt!



Yummie!

Åh som den mattönt jag är så måste jag bara skriva att middagen idag var riiiktigt god *skryt*skryt* Haha :D Det enda som var lite weird var grapen som skulle vara med i salladen. Det smakade INTE bra. Annars var middagen somsagt toppen. Nu sitter jag och äter tacochips doppade i guacemole(stavning) och gräddfil. Yum!



Food

Nu har jag precis städat klart och ska börja med middagen. Grillad kyckling med ljummen potatissallad. Yum!


Tygpåse - Lindex



Armaband + ringar - Lindex



Korta jeansshorts - H&M



Mönstrad kavaj - H&M



Blommig klänning - Vero Moda



Lookbook 2 Juli



Linne - Gina tricot
Chinos - H&M
Tygpåse - Lindex (ny!)
Skor - Identity



Mysig förmiddag med syster



Jag har nyss kommit hem efter en mysig tur på stan med bästa syster. Det blev några fynd för både henne och mig faktiskt! Fynden får ni se senare för nu måste jag tokstäda mitt rum innan mamma kommer hem.



Kavaj från H&M



Ibörjan gillade jag den inte alls men nu börjar den bli snyggare och snyggare. Det som krävdes var bilden på Clara's blogg. En helt vanlig tjej (med otrolig modekoll och en superinspirerande blogg) som använder kavajen. När hon matchar kavajen med vitt linne och jeans så är kavajen plötsligt dödligt snygg och habegäret forsar fram. I REALLY WANT IT!



Jag tycker att tillskillnad från dessa två donnor så bär Clara upp kavajen med vardaglig, avslappnad stil och det är så himla skönt! Elin Kling, visst hon har matchat det fint och moderiktigt men på tok för speciellt för en vanlig dödlig som mig. Michelle Tratchenberg bär också upp kavajen snyggt matchat men lika som med Elin så tycker jag att det är FÖR matchat. Tyvärr. Så vinnaren i frågan vem bär den bäst så måse jag absolut säga att både elin och Michelle slås med hästlängder av Clara.

Bilder lånade från Clarastyle.blogg.se & Maddisenj.blogg.se



Sommarmorgon


Godmorgon bloggen! Jag sitter och äter jordgubbar med mjölk och läser lite bloggar. Om ett litet tag så ska jag köra in till stan för att fixa lite ärenden och luncha med min syster. Bland annat ska jag lämna tillbaka några väldigt försenade böcker. Pinsamt. Det kommer säkert stå, "error gå till den bemannade disken för utskällning". Haha;) Nej nu ska jag fortsätta planera kvällens middag och sen sticka iväg. Puss!


1 Juli

Jag har nyligen lagt på efter ett ganska långt telefonsamtal med min kusin. Det började med att jag skulle ringa henne och fråga om hon ville med till Västerås på Lördag och sen pratade vi bara på. Tyvärr kunde hon inte följa med men det var roligt att prata med henne för det var ett tag sedan.

Förövrigt så blir jag bara mer och mer sugen på att åka till Västerås på Lördag nu sedan jag kikat på Sofis snapshots och fått reda på att sofis mode har sommarturné i sommar och att första stoppet är Västerås på Cityfestivalen. Filip ska dit men med en kompis så han kan jag inte gå med. Jag får väl försöka ragga med någon men just nu verkar det mörkt. Jag har ingen lust att åka ensam heller, jag menar, hur kul är det?



1 Juli -10

Jag sitter hemma hos Filip och ska snart kila iväg och äta frukost. Efter det så sticker jag ner på stan en sväng och fixar lite stuffs och sen blir det hem och greja. Kanske bada med Hampus, Filip och Fredrik och nån mer också.

Förövrigt så var bion aaasbra igår. Lätt bäst av de tre som gjorts! Träffade på Danai och Kevin också, trevligt! Nu väntar Filip på mig så jag ska väl gå. Puss!


RSS 2.0