24 Juli -11



Söndag idag. Idag börjar jag jobba klockan fyra och är kvar till stängning. Nej idag är jag verkligen inte på humör för jobb. Jag vill bara sega hela dagen och ha filmkväll. Idag stänger vi iallafall åtta så något hinner jag väl med efteråt.

Just nu är jag himla trött. Jag gick upp halv åtta imorse för att ta hand om lilla Andreas så hans föräldrar fick sovmorgon. När jag tröttnade på Playhouse Disney så gick jag och bakade bröd. Jättegoda blev dem!
Nu ska jag nog gå och göra iordning en kopp te och ta en en smörgås. puss!


Working Girl

Helloo!! Har inte haft tid att blogga för jag har jobbat så mycket! Nu ska jag iväg och jobba igen. Kommer inte hem förrän vid kvart i nio ikväll.. Tänkte bara berätta det så ni vet varför jag inte bloggar så mycket. Puss!


19 Juli




Godmorgon! Jag har precis lagat iordning en hallonsmoothie och två "pizzamackor" som jag sitter och mumsar på. Jag vet inte riktigt om man kan kalla mackorna pizzamackor men nu får de heta så. Det är iallafall rostat bröd med tomat, vitlök och basilikaröra på och så lite ost överst. Supergott!

Igår jobbade jag från 8 till 15 och sen umgicks jag med Mathilda tills jag skulle träna vid 7. Efter Afrodansen tog jag och Felicia en promenad och sen kom jag hem vid nio. Då var jag så trött så jag bara tittade på ett avsnitt Criminal Minds och sen gick jag och la mig.

Idag ska jag, mamma och Frida iväg till Sala och fixa pass. Vi måste fixa det eftersom att vi åker till Turkiet i höst! Jag måste vara den enda som aldrig varit på solsemester någon gång, haha. Jag längtar ihjäl mig typ.
Efter turen till Sala har jag tänkt att hinna med en springtur innan jobbet. Idag börjar jag fem och sen stänger jag vid halv elva...

Ha en fin dag!


Påväg hem

Hello!! Jag sitter i bilen på väg hem från västerås nu. Man kan inte säga att jag shoppat men lite har jag fått med mig iallafall! Bland annat två Bertil, en fejka och en tolsby. Jag gillar Ikeas namn på allt haha :) Kvällen kommer spenderas med min fina Filip. Vi ska kolla på film och mysa. Well tänkte bara uppdatera er lite, jag bloggar bättre när jag kommer hem. Puss!


Dagens



Klänning: H&M | Skärp: Lindex | Kofta: Only | Tygpåse: Veckorevyn

Såhär ser jag ut idag. Slappt och skönt för en IKEA dag. Igår fick jag min första lön för sommaren så det passar mig utmärkt att shoppa lite! Det har öppnat ett nytt IKEA i Västerås, jag har inte varit där än men idag blir det premiärbesök!

Ha en fin dag! Puss!


Fredagsmys



Vilken lång dag det har varit idag! Jag började ju jobbet klockan nio och kom inte hem förrän 7. När jag kom hem var mormor här och gratulerade mamma så jag fikade lite med dem. När mormor gått så gav vi mamma hennes present, ett presentkort på en fisk-fotbehandlig! Ni vet en sådan där man stoppar ner fötterna i ett akvarium och så äter hundratals pyttesmå fiskar upp all död hud så man får babylena fötter! Det är något jag själv gärna skulle testa faktiskt! Tycker lite synd om fiskarna bara..

Resten av kvällen spenderades med familjen, vi spelade kort och hade det allmänt trevligt! Nu ska jag krypa ner i sängen med mina ELLE och en Marabou daim! Snacka om glad tjej när jag upptäckte att man fick ELLE interiör på köpet när man köpte vanliga ELLE! Så jag sparade hela 59 kronor det för jag slapp köpa båda som jag annars tänkt göra. Tummen upp!

Godnatt fina ni! Puss!


15 Juli -11



Godmorgon! Jag har precis ätit frukost och ska snart åka iväg mot jobbet. Idag börjar jag nio och slutar klockan 18. Långdag alltså! (Jämfört med vad jag jobbat förut) Jag är inte speciellt pigg och taggad för jobb kan jag säga för jag hade väldigt svårt att somna i natt. Tror inte jag somnade förrän framåt 3... Menmen det är bara att bita ihop och se trevlig ut ändå!

Ikväll när jag kommer hem ska vi fira min fina mamma som fyller år idag! Grattis mamma!

Nu måste jag skynda mig! Puss!


Mmmmmmmmm...!



Kom hem från träningen nyss och möttes av en underbar doft, mamma bakar bullar! Hon tog precis ut första plåten ur ugnen så jag tog en bulle, en kolakaka och ett glas mjölk. Finns inte godare! Min mamma är bäst på att baka bullar! Och kolakakor är förövrigt de godaste kakorna som finns så snacka om glad tjej!

Nu väntar en joggingtur med mamma och sen blir det thaiwok framför tvn. Mysig kväll!

Puss!


Ny design!

Ja nu har jag suttit här i några timmar och pillat med designen. Personligen tycker jag det blev jättebra! Sen kommer jag säkert att ändra lite hit och dit tills jag är helt nöjd men just nu duger den!

Jag tänkte försöka mig på att blogga igen som ni kanske förstår? Jag vet egentligen inte varför jag slutade men huvudsaken är väl att jag är tillbaka igen ellerhur? ;)

Nu ska jag iväg till gymmet och boxas lite med Felicia! Längesen jag gjorde det!

Puss!


RSS 2.0