17 Oktober 2011


Hittade mysigaste tröjan i mammas garderob här om dagen, perfekt nu när det går mot kallare årstider!

Hola amigos! Jag har just kommit hem från Falun/Borlänge efter en tur till tandregleringen och kupolen. Jag har upptäckt nu när kylan kommer att jag inte har några fungerande byxor i min garderob så jag och pappa svängde in på kupolen på vägen hem så jag fick kolla lite. Jag var in på Jeans Factory, Solo, Carlings och Jc men inte hittade jag några jag gillade. Sen när jag gett upp och gått in på Gina Tricot så hittar jag de skönaste mest perfekta jeansen. Nöjd tjej!

Nu ska jag värma lite thai från igår och titta på ett avsnitt pretty little liars. Puss och hej!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på