My weekend

Det blev inte några fler inlägg i fredags men tänkte att jag uppdaterar er på helgen nu istället!
I fredags kom ju några tjejer hit och vi lagade sushi och hade det jättetrevligt tycker jag. Vi kollade på idol och åt varm banan med smält choklad och glass och körde massagetåg.
Jag tycker det är så kul när det är fint dukat och maten är fint upplagt och så, det blir godare då nästan, så jag dukade fint med lila och rosa i fredags. Det blev bra tycker jag, så roligt att hålla på!



Bilder på dukningen innan vi la upp sushin på fatet.

Tog nästan inga kort under kvällen men det blev någon gruppbild iallafall. Här sitter vi och ska äta!



Det blev en hel del sånna här bilder innan vi lyckades få till den ovanför..




I lördags var jag med Filip och idag har jag varit till IKEA. Köpte bland annat en stor vas och nya gardiner som jag visar er imorgon när det är bättre ljus ute.

Nu ska jag titta på några avsnitt av Pretty little liars och äta godis! Puss!



Postat av: Olivia

ser mysigt ut! :)

2011-10-16 @ 16:12:38
URL: http://olivialinneas.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på