Mys

Hejsan finingar! Nu har jag fräschat upp headern lite och är back on track! Fick pengar i julklapp så köpte mig en iPhone 4s, bästa köpet jag gjort!
Just nu ligger jag i sängen och kollar på Scrubs och äter glass. Jag blev galet sugen på BJ men vi hade ingen hemma så jag improviserade lite och blandade ner kakdeg, chokladbitar, minimarchmellows och dumlebitar i vanlig choklad glass och oj va gott det blev!

Förövrigt kom jag hem från en underbar tur till Helsingfors och mina kusiner igår. Jag har varit där i 5 dagar och haft det jättebra! Det enda molnet på min himmel var flygresan hem. Jag flög ensam men det gick jättebra såklart. Allt oroande i onödan. Jag tänkte att jag gör ett inlägg om det imorgon. Puss!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på