Not the very best morning in my life...



Så arg just nu!!
Min morgon var toppen tills bussen körde förbi mig. Nästa buss går en kvart efter att jag skulle ha varit i skolan. Springer hem och frågar om mamma kan skjutsa mig, det kan hon bara jag kommer till hennes jobb med extrabilnyckeln för pappa har den andra på något viktigt möte och kunde inte ge den till henne. Visst säger jag och kastar mig på cykeln. Cyklar som en tok och kommer fram dödssvettig. Då fungerar inte nyckeln!! Det är slut på batteri så jag cyklar som en tok hem igen och ringer mormor. Hon har inte stigit upp än så nu sitter jag här och äter en krämbulle från igår för att jag tycker synd om mig själv. Bussen går om en kvart så jag ska väl pallra mig ditåt i god tid nu! Tur att jag har långt hål så jag kan jobba igen lektionen jag missar iallafall!

Hoppas ni har haft en bättre start på dagen än vad jag har. Puss!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på