Åh, nå går me snart inn i vintertid Åh, som er like vakker som sommertid



Hello, länge sen sist men har inte haft så mycket att blogga om och massor av annat att göra.
Jag har bestämt mig för att verkligen satsa på träningen nu. Jag mår så himla mycket bättre när jag tränar. Jag blir gladare, piggare och mindre sugen på godis! Haha.
Idag var jag till gymmet en sväng på förmiddagen, körde igenom mitt träningsprogram och sprang lite på bandet. Riktigt skönt även om jag nog kommer ha träningsvärk imorgon.
Efter träningen mötte jag upp Filip för lunch på kinan och sen gick vi lite på stan. Jag fyndade lite, bland annat två fina stickade tröjor på Röda Korset. Stora och mjuka, en svart och en vit (på bilden) till rena fyndpriset, 50 kr styck!
Nu ikväll har jag haft myskväll med min syster. Vi har ätit chips och tittat på Idol. Alltså Moa, hur grym är hon inte? Och Amanda Fondell, de två vill jag se i final!

Nu ska jag krypa ner i sängen och titta lite i senaste Sofis mode och sen sova. Imorgon är en ny dag! Sovgott!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på