Headache

God kväll kära läsare!
Jag kan bara säga som såhär att dagen inte blev ett smack bättre än morgonen! Vid tolv fick jag himlans ont i huvudet. Jag har haft ont i huvudet lite fram och tillbaka i nästan en vecka. Jobbig huvudvärk som aldrig ger sig. Idag nådde den toppen kan jag lova! Jag har aldrig haft så ont i huvudet någonsin! Mådde så illa att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Efter den längsta och jobbigaste bussresan kom jag äntligen hem och tog en ipren. Vilade lite och sen kändes det bättre. Det känns fortfarande som att huvudet ska falla isär när jag reser mig men inte alls som förut idag.
Nu är det nog dags för en till tablett känner jag. Blir det inte bättre imorgon så har jag läkartid på fredag. Hoppas jag inte behöver den!

Nu ska jag försöka få i mig en svamp och bacon macka som mamma lagat. Mums!

Ha en trevlig kväll!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på