7 februari


Bild från fotograferingen med Felicia. Modell: Jag  Fotograf: Felicia

Jag vet inte vart tiden tar vägen! Jag går upp på morgonen  och går och lägger mig på kvällen. Vad jag gör därimellan som tar sån tid det vet jag inte. tiden bara springer iväg!

Idag har jag iallafall invigt mitt gymkort på i-form! Jag hade bokat introtid innnan skolan. Jag fick lite genomgång och så skrev hon iordning ett personligt träningsprogram åt mig. Sen så har jag varit i skolan. Vi hade datakunskapsprov som gick bra och sen pluggade vi inför provet på svenskan. På lunchen gick jag ner på stan med isa och My och kikade lite. Jag köpte ett slappt linne att träna i också. Sen efter skolan gick jag tillbaka till gymmet och sprang i en halvtimme. När jag var klar hade jag en halvtimme kvar tills bussen skulle gå så jag passade på att duscha där istället för att göra det när jag kom hem. Skapligt skönt att vara färdigtränad och duschad klockan 17.

Sen jag kom hem har jag fikat med mormor och slappat. Nu ska jag packa iordning för imorn och sen lägga mig. Puss! 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på