Dukes of Hazzard


 Kikade in på konkursaffären här i stan igår och hittade den här finfina t-shirten! 60:- fick jag hosta upp. Inte en förmögenhet direkt.

Just at the moment så sitter jag i soffan och tittar på Dukes of Hazzard. De killarna är ju helt galna!
Idag har varit ännu en chilldag. Åkte hem efter skolan och sen tillbaka till stan igen efter en halvtimme. Anledningen var att pappa skulle till stan och då passade jag på att följa med så att vi kunde fixa gymkort åt mig.

Imorgon ska jag möta upp Felicia vid elva så hon ska få fota mig lite! Hon behöver det som träning eller något till ett projekt i skolan och det är klart jag ställer upp! Det ska bli jätteroligt men vi får väl se hur bra det går... Jag har ju aldrig stått modell förut! :O

Nu ska jag gå och tvätta håret och sen krypa ner i sängen. Pusspuss!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på