En liten beställning



Jag beställde hem lite från Hm.com häromdagen. Bland annat dessa trevligheter till träningskläder. Hoppas de passar! :)

Imorse gick jag upp tidigt tidigt för att ta tidiga bussen till gymmet för ett pass yoga. Det var himla mycket jobbigare än jag förväntat mig så nu har jag enorm träningsvärk.
I skolan hände inte mycket. Började med ett make-over projekt på modelektionen bara. Efter skolan gick jag och Evelina och åt thai och sen gick jag på dansen.

Nu ska jag nog krypa ner i sängen tror jag. Tänkte för första gången på länge komma i säng i tid och sova i åtta timmar. Vore skönt att få lite ordning på sömnen. Lite rutiner. Imorgon ska jag nog köra igenom hela träningsprogrammet på gymmet men öka på några minuter på uppvärmningsdelen så jag får lite konditionsträning också. Det blir fint det.

Nu väntar sängen. Godnatt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på