20e April 2011



Hejsanhoppsan!  Den här dagen har gått riktigt fort! Sov länge, åkte in till stan, fixade lite grejer, hämtade upp Mathilda och så åkte vi och så vårat gamla cheerleadinglags uppträdande på programkampen! De var riktigt duktiga måste jag säga!

Nu sitter jag hemma och funderar på om jag ska ta bussen till stan och träna lite. Jag har bokat step kvart i åtta men är inte direkt sugen.. Vi får se hur jag gör, jag mår ju bra om jag åker och tränar en sväng...


Postat av: sofia

Sv: Förlåt kära du för så otroligt sent svar! Har vart så himla seg, men din fina kommentar uppskattas och värmer i mitt hjärta ska du veta :D

kramar Sofia :)

2011-04-20 @ 19:32:00
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på