7 September 2010

Goodmorning fellas! Sovit gott? Det har jag. Alldeles för gott. När klockan ringde för ett tag sedan så ville jag bara skita i den och drömma vidare. Just då kändes det som att jag sket i allt och bara ville sova. Nu några, många snoozningar senare så sitter jag iallafall upp i sängen med datorn i knät.

Jag smsar lite med Elin också. Den stackarn har varit uppe sen länge och sitter nu på tåget till skolan! Plötsligt blev det lite lättare att gå upp. Jag har ju haft sovmorgon jämfört med henne.

Nu ska jag iallafall resa mig ur sängen och leta på lite kläder att ha på mig. Jag funderar starkt på att fråga om jag får låna systers mjukisbyxor...

Wellwell, ni får ha en fin dag så hörs vi när jag kommer hem från träningen vid nio ikväll. (Jag ska vara med Amanda på stan till ca halv sex, då ska vi iväg till MAEK's och vara med på något step up/styrke pass och sen iväg till cheer.)

PUSS!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på