10 oktober 2010



Hejsan bloggen! Jag sitter här framför datorn och fryser som en idiot. Jag följde med Elin till stallet och tittade när hon red och ända sen dess har jag frusit som jag vet inte vad. Jag tycker lite synd om Elin som fick stå ut med att jag var mesig som en lillskit. Det var iallafall kul att se henne rida.

Igår så var jag ju hem till Evelina på en liten tjejmiddag med Eve, Ewe och Frida. Det var jättemysigt. Vi lagade tacopaj, åt glass med hallon och chokladsås och pratade en massa. Halv tio åkte jag hem till Filip och sov där. Idag vaknade jag av att min fina älskling höll om mig. Vi bakade chokladbollar och tittade på Sex And The City 2. En riktig chilldag.

Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på några avsnitt av SATC och kanske äta lite B&J. Imorgon ska jag till tandläkaren och sen gymma med Filip och kanske någon av hans kompisar. Godnatt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på