Hello Torsdag!

En halv bild på dagens Outfit. Jag har strumpor och strumpbyxor från H&M, lång tjocktröja från Gina, halsduk från Cubus och jacka från vero moda. Tänk att hur lång sovmorgon man än har så får man ändå bråttom i slutet. Jag hade tänkt både blogga och fixa håret imorse men Yeah right det kunde jag ju glömma. Inte en chans att jag skulle hinna det. Nu sitter jag iallafall i skolan och har bild. Vi ritar av modebilder från elle och sen ska vi rita dit egna kläder. Det är jätteroligt:) Aja nu ska jag fortsätta. PussHej!


Postat av: Julia

såg dig i skolan i dag och tyckte det va jätte snygt när du hade lårhöga strumpor över strumpbyxor :)

2010-10-28 @ 20:24:40
URL: http://nattstad.se/annajulia

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på