13 oktober


Godmorgon! Jag ligger i sängen och fryser. Jag mår inte så bra idag, illamående och ont i öronen.. Menmen jag ska försöka ta mig till skolan ändå. Vi får väl se hur det går. Om jag inte mår bättre så åker jag väl helt enkelt hem.

Det märks verkligen att det är höst snart vinter här. Löven skiftar i vackra färger, det är svinkallt ute och vädret går upp och ner. På något sätt tror jag att jag gillar hösten. Den är mysig. Man behöver ingen ursäkt till att bara ligga in och mysa en hel dag eller dricka litervis med varmt te eller oboy.

På tal om oboy, jag ska nog gå och äta lite frukost nu och sen fixa mig lite. Det blir nog tjockjackan på idag tror jag. Puss!


Postat av: Danai

Haha, jag har haft vinterjacka sen i mitten på september ;)

2010-10-13 @ 07:55:10
URL: http://doverholtdanai.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på