Söndag

En liten sneakpeak på mitt rum! (utan lister)

Det känns som att jag bloggar ganska glest, förlåt för det.
Idag har jag mest grejat med rummet, golvet är lagt och listerna är målade. Nu på kvällen så hade jag egentligen träning men ingen som kunde skjutsa mig dit så det blev inget med det. Istället kilade jag ner till skolan för ett skönt boxningspass. Nu sitter jag i sängen nyduschad och fresh och bloggar lite. Snart ska jag bläddra lite i det senaste numret av digitalfoto och sen blir det nattinatti för mig. Imorgon väntar en lång dag i skolan och sen ska jag hem för mer fix med rummet. Golv och taklisterna ska upp, fönster och dörrrlisterna ska målas, möbler ska flyttas in... Förhoppningsvis blir det lite afrodans eller kettlebell på eftermiddagen också.

Godnatt!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på