Mys



Jag och mamma tog en promenad för ett tag sedan och vi höll helt ärligt på att blåsa bort! Nu sitter jag på jättekudden i mitt rum med täcket omkring mig och myser med tända ljus och glögg. Några Werthers hittade jag på också. Idag har det varit en väldigt lugn dag. Jag har mest suttit och fördrivit tiden. Jag slutade vid fyra och då mötte Mathilda upp mig så gick vi och handlade lite på coop. Pepparkakor och ost bland annat. Såå gott! Sen åkte vi hem till henne och fixade lite innan de andra kom. Sen var det bara att sätta igång med smällkaramellsverkstan. De blev riktigt fina måste jag säga :D Jag och mamma kom väl hem vid nio ungefär och då gick vi ut och gick. Nu ska jag gå och fixa lite och sen krypa ner i sängen med en rykande färsk VeckoRevyn som kom på posten idag. Sov gott!


Postat av: Filippa

Gillar bilden. :)



Svar: Harry Potter filmerna är underbara!

2010-11-24 @ 23:21:42
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på