Dagens planer


Min fina morgontrötta syster!


snyggingar! Jag har just gått upp och fixat mig lite och nu står det bakning på schemat! Jag och syster tänkte kila iväg till mormor om en stund och hjälpa henne lite och då passade det bra att ha bakat lite att ha med sig. Scones eller hurtbullar får det nog bli för det går snabbt och är enkelt att göra. 
När jag kommer hem igen sen är det målning som gäller. Sista lagret nu :D

Ikväll ska jag hem till Filip för filmkväll och pizza med lite folk. Det blir nog jättekul tror jag! Vi (eller ja, jag och Filip) hade tänkt att vi skulle kika på någon skräckis (som jag redan sett så jag inte gör bort mig framför massa folk :$) och så! :D
 
Men nej nu ska jag sätta igång. Ha en fin dag! Puss /Amanda



Postat av: Anonym

fin blogg!

allt bra idag?=)

2010-11-05 @ 14:09:31
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/
Postat av: Maria

Mysigt med filmkväll :)

2010-11-05 @ 14:29:59

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på