Onsdag


Linne - Gina Tricot
Byxor - Gina Tricot
Kofta  - Only

Hello babes! Jag sitter och letar lite smått efter fakta till min kemiuppsats, det går väl sådär.. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska skriva om än. Hehe...

Imorse hade jag ju nationellt prov i kemi. Jag kan bara säga att det var riktigt svårt och att jag gissade på nästan alla frågor. Jag är verkligen besviken på mig själv. Efter luncen hade vi iallafall kabaréträning med kostymkoll, alltså att alla tog med de kläderna som de ska ha på sig när vi spelar upp. Tror nog att vi såg rätt roliga ut där vi satt allihop med 50-tals kläder. Nu känns det som att det kommer fungera. Replikerna sitter nästan och i och med att premiären blev framflyttad så har vi mer tid på oss att få ihop allting.

När vi hade slutat efter sista lektionen så fick jag skjuts hem med Maja, min syslöjdslärare så jag kom hem en halvtimme tidigare än vanligt. Det var skönt!

Om en timme måste jag åka till Filip och hämta mina nycklar och ställa ifrån mig moppen. Jag har ingen lust att låta den stå så vem som helst kan pilla på den. Lite överbeskyddande kanske men hellre det än att något skulle hända med den. 
Halv sju ska jag träna, vi ska ut och springa innan träningen idag! Nicenice, synd att jag har heltaskig kondition bara...

Aja nu ropar mamma att det är mat. See ya!

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på