Högsommarvärme mitt i maj!


Ja, mina ögon ser cep ut.
Linne - H&M
Hotpants - H&M


Uppdateringen har varit kass men jag har haft annat för mig. Igår kom Filip hit och sov här. Vi kollade på Heath Ledgers sista film, The imaginarium of doctor Parnassus. Den var jättebra men kunde ha slutat lite annorlunda tycker jag. När den var slut så slog vi direkt över till Fun with Dick and Jane, den filmen var väl det man kunde förvänta sig av en film med Jim Carrey.

När vi vaknade idag så gick vi direkt ut i den stekande solen och vid 2 åkte Filip hem.
Nu ska jag och syster åka iväg och uträtta lite ärenden och sen ska jag lägga mig i solen och plugga. Puss!


Postat av: Duygu

Härlig sommar bild!! :D

2010-05-15 @ 23:08:09
URL: http://demango.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på