G O D N A T T

Fridas underbara muffins med min creamcheese sås och hallon.

Jag ligger i sängen och läser lite olika bloggar och lyssnar på musik. Snart ska jag sova tror jag för jag är så himla trött! Efter att Filip och jag hade varit ute och sprungit så duschade vi och sen la vi oss på min säng och tittade på tv till han skulle hem. Slappt. När han åkte så satte jag mig i soffan med mamma och pappa och tittade på Kommisarie Anna Travis som faktiskt var helt okej. I pausen gick jag och tog en av Fridas underbara bananchokladmuffins. Yummie säger jag bara!
Nej nu ska jag ta och smörja in mig med min nya lotion från LdB och sen sova. Godnatt!



Postat av: Danai

o de där såg ju lite lagom gott ut sådääär! dreggeeeeeel ;) <3

2010-05-12 @ 06:59:36
URL: http://doverholtdanai.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på