Äntligen Fredag!


Linne - H&M
Tröja med puffärm - H&M
Skinnjacka - H&M
Strumpbyxor - BikBok

Converse

Godmorgon! Idag är det sista skoldagen innan helgen! Jag älskar fredagar, just för att man får helg sedan. Fast min helg kommer att spenders ihop med diverse plugg och det är ju inte så roligt direkt...
När jag kommer hem så ska jag iallafall ut och springa en runda. Idag vill jag springa långt för det var ett tag sedan jag gjorde det och jag känner att det behövs. Förhoppningsvis får jag lite sällskap men antagligen så får jag lov att springa själv tyvärr. Det är riktigt trist att springa själv och så pushar jag inte mig själv lika mycket.. Menmen med lite musik i öronen så ska det nog gå. Nu ska jag äta frukost och sen blir det skolaaa. Vi hörs när jag kommer hem. Puss!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på