25 Mars 2010

Mitt huvud håller på att sprängas. Helt seriöst så vet jag inte vad jag ska ta mig till för det gör så ont. Minsta lilla nivåskillnad och det bultar som bara den i huvudet. På bussen hem var det olidligt. Tänk en kombination av huvudvärk och illamående på en varm skakig buss. Nejdu, det var verkligen inte kul.
Nu sen jag kom hem så har jag läst lite bloggar och tröstätit lite chips. Mamma kom in för ett tag sen och sa att det var dumt att vräka i sig chips. Visst hon har rätt men det är så jäkla gott! Det tycker nog hon också för nyss kom hon in och frågade om hon inte kunde få några chips.

Nu ska jag plocka ihop all tvätt på mitt rum och sen ska jag laga mat. Det blir västa festmaten, helstekt fläskfilé och bakad potatis. Jag hoppas jag kan göra det lika gott som det var hemma hos Filip. I'll try!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på