Kvällsinlägg

Jag ser jättesliten och trött ut därför blev det ingen ansiktsbild


Hejsan! Jag sitter här och myser i min klasströja som jag fick hem idag. Jag skulle egentligen ha fått den förrförra veckan men jag har ju varit sjuk så jag fick den idag istället. Jag var ensam om att köpa en t-shirt men jag behöver en stor mysig t-shirt mer än en tjocktröja eller ett par mjukisbyxor. När jag beställde t-shirten tänkte jag att storlekarna brukar vara rätt små på sånna här ställen så jag köper XL så jag får den stor. Och ja stor är den. Väldigt stor. Menmen det är bara skönt.

Idag på stan så fikade jag och Filip på Bullen och jag åt supergod prinsesstårta. Jag blev lite förvånad när jag skulle betala och upptäckte att det kostade lika mycket för en pepsi som för en pytteliten festis, 15 kr.

Imorgon har jag studiedag och jag har fullt med ärenden som ska fixas. Jag ska bland annat åka och beställa tid för ett syntest eftersom att jag får ont i huvudet stupikvarten och sen ser jag suddigt på långt håll. Jag vill egentligen inte ha glasögon men om det får mig att se bättre på lektionerna så blir jag väldigt glad.

Nu ska jag gå och prata lite med pappa och sen väntar sängen. Sov sött!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på