Det blir sängen idag med

Godmorgon! Jag vaknade för ungefär en timme och 40 minuter sen och kunde inte somna om. Jag som trodde klockan var typ 11 blev jätteglad att jag lyckats sova så länge, menmen. Jag mår lika dåligt idag fast nu har vi ipren hemma så jag tog en nyss så jag ska bli lite piggare och inte vara lika öm.
Jag ligger i sängen och dricker drickyoghurt, det enda jag får i mig för tillfället för både magen och munnen/halsen strejkar. Jag tycker det känns som att jag har halsfluss så mamma ringde och frågade om jag kunde komma in och ta ett test på sjukan men de ville inte ta prov på mig idag. Anledningen till detta var att de inte vill ta testet för tidigt för att de antagligen inte skulle se något i ett så tidigt stadie, så de skulle kunna skicka hem mig och sen dagen efter så kryllar det av virus och bakterier. Jag får helt enkelt stå ut till imorgon klockan tio.

En jobbig sak med att vara sjuk (det finns massor med jobbiga saker men om man bortser från de vanliga), iallafall för mig, är att så länge jag har feber så kan jag inte duscha. Det är rätt äckligt med tanke på hur mycket jag svettas, men om jag duschar så blir jag så himla matt efteråt och sen gör det ont att vattnet rinner på kroppen när jag är så öm.

Nu börjar tabletten verka känner jag, skönt. Jag ska nog sätta på lite låg musik så jag inte väcker Frida som också är sjuk, och göra lite snygga outfits!

Ha det bra!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på