Glass i stora lass!

Jag sitter i soffan och tittar på lyxfällan och äter glass. För ett tag sedan så hade min feber gått upp till 40,5 och jag var helt däckad i soffan. Jag orkade verkligen ingenting. Nu har jag iallafall tagit en tablett och fått i mig lite mat så jag känner mig lite piggare igen. Förut idag så läste jag ju lite om halsfluss och där stog det att man kan få varfyllda blåsor på halsmandlarna samt att de kan svullna. Av ren nyfikenhet så tittade jag i i spegeln på mina halsmandlar, och det skulle jag inte ha gjort! Det var något av det snuskigaste jag har sett. Jag förstår attt det gör ont i min hals. Halsmandlarna var självklart väldigt svullna, ungefär tre gånger så stora och blåsor fanns det gott om.
Nej nu ska jag nog hämta lite mer god chokladglass och en ipren. Ha det bra!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på