Sommarlistan

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- I solen!

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
-  I solen med härligt sällskap. Glass och melon är självskrivet!

3. Vad lägger du helst på grillen?
- Grillspett med fläskfilé, kyckling och massor av grönsaker.

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Jag ska bara chilla hela sommarlovet och så ska jag åka till Norge någon vecka:)

5. Dina bästa sommarfärger?
- Gul, limegrön, rosa, turkos, aprikos.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Vi klagar alltid på vädret. Regnar det så är det jobbigt och är det sol så är det för varmt.
Jordgubbar och grädde känns också typiskt svensk

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Jag har så många! Men kanske när vi var i Norge och plockade snäckor och badade i det kristallklara men iskalla havet.

8. Havet, sjön eller poolen?
- Det spelar inte så stor roll faktiskt, men om jag måste välja så väljer jag pool eller havet.

9. Vad väljer du i glassbaren?
Citron/hallon/mango/whatever sorbet

10. Vart går din drömsemester?
- Till Grekland. En riktig "lata sig semester" med mycket sol och god mat eller till en stor stad med massor av shopping!


Postat av: clara

sv_ glajorna är från ginatricot. linne från H&M och maxidressen är också från ginatricot, och kjolen kommer från H&M den också!:)

2010-06-16 @ 22:24:13
URL: http://clarastyle.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på