Today I'm coming home!


Lookbook: Allt från Gina Tricot + Converse


Godmorgon! Jag har just blivit väckt och ska alldeles straxt ner till frukosten. Efter frukosten packar vi ihop vårt pick och pack och så drar vi hemmåt. Ikväll blir det mys med Mathilda Ange och Filip hos Ange. Förhoppningsvis blir det grill och om vädret tillåter bad (?). Nu är det min tur i duschen som förövrigt fungerar som ångbastu också. Fräääänt! Vi hörs nog under dagen genom mobilen skulle jag tro. Ha det bäst!




Beställde dessa darlings från H&M häromdagen också! 399:- gick dem på.



Postat av: M

jääääävlar vad dom var lik mina:O:O:O:O:O men jag köpte mina på nån sko affär men ojjskibojjski

2010-08-05 @ 20:35:22

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på