Riktiga pangpriser!

Hejhej! Idag skulle jag ju till D-hagen och kika på Estet Mode Design, men hon som skulle hämta mig hade glömt det så jag fick lite extra tid på stan istället!
Jag gick till bullen och åt en baguette och sen gick jag till och tittade i affärer. Jag tänkte att jag skulle köpa en bok att skriva recept i så jag gick in på Coop och kollade men dom hade inga fina. Istället hittade jag en väska till halva reapriset! Precis en sån som jag letat efter länge. DET var väldigt oväntat kan jag säga.
Jag kom på att jag hade ett presentkort på ugglan så jag gick dit och tittade efter bok där och hittade en enkel svart i A4 format. Perfekt. Jag köpte även en neccisär och ett nagellack på Lindex. Imorgon ska jag in igen och köpa en kavaj på HM, jag provade och la undan den idag.
När mamma kom hem senare på dagen så stack vi ner och gymmade lite och sen dess har jag gjort mina gymnasie val (Uppdat. imorn) och pluggat inför provet imorn.
Nu ska jag lägga mig och plugga lite igen. Vi hörs imorn!


25:-

27.50!!!


49.50 Men rea för den va lite sönder


'Hjärta' på allt!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på