Någon som vill gå på bio (Snabba Cash) med mig imorn?

Hejhej!
Nu är det äntligen helg! Dagen har varit bra fast tråkig, tre no-lektioner på rak är aldrig kul.
Direkt när jag kom hem (typ för en timme sen) så gjorde jag en mangosmoothie och nu sitter jag i soffan och tittar på när Frida spelar wii. Idag har ju Snabba Cash premiär och jag är skapligt avis på dom som ska se den. Själv är jag nog lite sent ute. Haha. Nej men Jag är sjukt sugen på att se den på bio imorn fast man ska ju ha någon att gå med också.
Det enda jag gör på helgerna är att vara med Filip och om han inte kan så sitter jag bara hemma och trökar. Weey! vilket kul liv...  Hehe. Idag är det min tur att diska så jag får väl ta och göra det snart för vid halv fem ska jag antagligen ner och gymma.
Men vi hörs senare!
Kram



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på