Jag hatar att sova bort hela dagarna!

Usch jag är så sur! Jag hatar att sova bort dagarna såhär som jag gör. Okej om jag sov till 11-12 men jag sover ju minst till ett. Och visst det är väl bara att gå upp tidigare, men jag kan inte för jag vaknar inte.

Aja idag vet jag inte vad som händer, blir väl sega hemma som vanligt. Jag har typ inget annat att göra. eller jo, vara med Filip men han skulle åka snowboard hela veckan.
Aja nu ska jag äta frukost.
BTW! Om det var någon som undrade så har jag blivit väldigt inspirerad av  febbs.se
när det gäller mina klädtips eller vad man säger.

K r a a m  A m a n d a



Postat av: FEBB

Nejva glad jag blir! :D, ohc åååh du behöve inte länka! förlåt me fan va underbar du är!<3

2010-01-06 @ 14:10:54
URL: http://febb.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på