Igår och Idag

Hejsan alla glada! Och alla andra också förstås.
Dagarna bara flyger fram och idag är det sista dagen på lovet. Usch jag får ångest när jag tänker på att det är skola imorn. Lyxigt nog så är jag ledig på Tisdag!
Det blev lite dåligt uppdatering igår och idag menmen, jag har haft fullt upp med annat. Igår så åkte ju jag och Filip skridskor (bildbevis kommer) och sen kikade vi Film. Först blev det Snarveien och sen the Tournament. Riktigt bra filmer båda två!
Idag har vi pinsamt nog bara nördat Super Mario och tjockat i oss massor av onyttigheter.
Jag har bestämt mig för att jag ska bli mycket hälsosammare, från och med imorgon ska jag undvika godis och småätning och jag ska börja träna mycket mer. Jag hoppas jag klarar av det. Fast det handlar väl bara om att bestämma sig.

 


Miin bby!♥


Jag åkte faktiskt också! Fast fötterna
domnade efter typ 10 min... Mysigt!
Haha.

Puss på er!



Postat av: Rebecca

de är så de ska va, riktigt slöa och tjocka sig sista dagen :D

själv firade man igår med chips OCH choklad, snacka om att odla finnar :S

ahah

2010-01-10 @ 21:25:17

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på