Städoutfit och fluffhår

Hej!
Det gick aasbra att gymma idag! blev riktigt pepp när jag väl kom dit. När vi hade gymmat ett tag så kom Louice dit och gymmade också.
När jag kom hem så blev det lite minihemmaspa med hårinpackning,BUS,ansiktsmask,bastu,nagelfix, you name it.
För ett tag sedan åt jag fish and chips fast med lax istället för fiskpinnar.

Så skrev jag igår men det hamnade i utkast och gick inte att publicera. Krångel som alltid.
Idag har jag städat hela dagen. Snart kommer Becca hit så ska vi gå ner till ica och handla lite till våran "tjejkväll" Becca, Moa och jag ska kika på melodifestivalen hade vi tänkt.

Tänkte att jag skulle visa en bild på hur jag ser ut i håret när det är nyduschat och självtorkat.


Ett ord; FLUFF!

Nu ska jag återgå till städningen. Ha det bra så hörs vi sen!



Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå

haft en bra kväll?

tänkte berätta att jag har en tävling om ett underbart smycke på min blogg, länk : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .



ha det bra <3

2010-02-06 @ 16:09:54
URL: http://voffsen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på