27 Augusti -10


Godmorgon! Igår var ingen riktig bloggdag för mig. Varken lusten eller tiden fanns där för mig. Dagen var så fullproppad att det rann över typ. Först hade jag två lektioner i skolan och sen tog jag ledigt sista för att hinna med att värma upp inför cheeruppvisningen. Vid tolv så körde vi uppvisningarna och vid halv ett var vi klara. Då gick jag och letade reda på Evelina så drog vi och åt på thai. När vi ätit så gick vi på stan ett litet tag och sen skulle hon möta sin mamma så då gick jag lite ensam tills Elin kom och höll mig sällskap tills Amanda kom vid fyra någon gång. Då drog Elin hem och jag och Amanda gick på stan tills bussen gick kvart över fem. När vi kom hem till mig så beställde vi pizzaoch sen färgade vi min systers hår mörkare. Amanda drog väl hem vid nio någon gång och då satt jag och flummade med syster tills vi la oss vid elva.

Idag så har jag just vaknat och ligger faktiskt kvar i sängen. Såfort jag har bloggat klart så ska jag gå upp och äta frukost, fixa mig och allt sånt och sen åker jag iväg och hämtar upp Filip som har låst in sina moppenycklar i moppen och sen åker vi till skolan.
Jag är lite orolig överr att jag inte gjort klart fotouppgiften vi ska redovisa idag. Men vad kan jag göra åt saken? Ingenting. Man kan inte rå för att man inte har något usb-minne.

Nu ska jag gå och fixa mig. Vi hörs senare med outfit och så. Puss!


Amanda och Frida igår när vi färgade Fridas hår :D


Eliin för länge sedan. Jag tror aldrig jag har skrattat så mycket!:O




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på