Hemma igen

Första skoldagen var helt okej. Jag var med i en timme och sen gick jag och värmde upp och så inför cheeruppvisningen.
Av det lilla jag träffat min nya (lilla)klass så verkade den helt okej. Många verkade redan känna varandra så jag får väl pressa in mig i någon grupp. Haha:)

Iallafall så gick jag ju tidigare och showade med cheer. Alla var grymt nervösa och i det allra sista repet så satte vi inte kastet... ...Som tur var! Det sägs ju att genrepet ska ju gå dåligt för att showen ska bli bra.
Så sant. Uppvisningen var perfekt! Danserna satt, vi var inte i otakt, ingen tabbade sig och jag tror aldrig vi har kastat så högt någon gång!
Det var grymt kul och nu längtar jag nästan lite till familjens dag den tolfte september då vi ska uppträda igen.

Nu ska jag gå och städa mitt rum och senare kommer älsklingen hit så ska vi chilla med film. Jag känner mig helt slut. Jag är jättetrött, har ont i huvudet och fryser så det blir jättebra att krypa under täcket och bli omhålleN av Filip.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på