Fika och långträning

Hej! Jag kom precis hem från skolan och satte mig direkt här. Idag på jättehålet så lunchade jag, Evelina, Therese och Hanan på american och satt och pratade i nästan två timmar. Jag fixade praoplats på Me And Frank också, blir nog bra det. Fast jag funderar nästan på att söka en till, så det blir en vecka på ett ställe och två på ett annat:) Men vi får se, änsålänge är det bara tankar.

Om någon minut så ska jag och syster åka ner till rita och gratta Tindra som fyller år. sen vid halv fem-fem så sticker jag iväg in till stan. Sa ju att jag skulle springa ett långpass:D Jag återkommer om ett litet tag med dagens. Puss!


Postat av: elin

snygg blogg!

2010-08-31 @ 16:10:23
URL: http://scarletblue.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på