Cold and wet...

En otroligt seriös bild på mig och Amanda igår :D

Jag sitter och fryser i soffan. Det blev aldrig så att jag var med Elin idag för hon hade försovit sig. Istället så åkte jag till Filip och kollade på PrisonBreak och myste och sen när han skulle iväg till Fredrik så åkte jag och hämtade upp Mathilda så åkte vi och kollade in medeltidsdagarna. Ingen hit direkt. Vi köpte varsin äcklig choklad(smör)boll och så när vi hade gått runt ett varv (som förövrigt tog 2 min) så började det spöregna. Vi satt väl i något tält ett tag men sen skjutsade jag hem henne och åkte hem. När jag kom hem var jag dyngsur och känseln i benen, händerna och fötterna var inte direkt på topp. Nu efter att jag tinat en halvtimme i duschen så känns det bättre men jag fryser fortfarande som en tok!
Nu ska jag nog städa lite på mitt rum och sen börja med maten så det blir klar tills mamma och pappa kommer hem. Puss!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på