Åttondeaugustitvåtusentio

Oversize tee - H&M | Tights - MQ

Helloou fellas!
Jag ligger i sängen med chillmode on och med en flaska GLACÉAU vitaminwater som sällskap. Såfort jag har bloggat klart så ska jag diska lite och packa ihop grejer till imorn(träning) och sen dra mig iväg mot Filips place för mys och PB. Imorgon ska jag ju somsagt träna halva dagen och sen på kvällen ska jag på grillkväll hos Jonna. Hoppas det blir trevligt.

Förövrigt så har jag massor av bilder som ligger och väntar på att jag ska ladda upp dem. Jag har bara inte hunnit göra det än men snart så. Det är bland annat dagens outfit från i fredags och andra bilder. Typ från när jag och Filip var ut med deras båt och så någon från grillkvällen hos Ange.

Senare i veckan så ska jag börja rensa mitt rum så att vi kan börja rusta det någon gång! Om jag gör det så kan mina föräldrar iallafall inte säga att de väntar på att jag ska rensa.

Nu ska jag gå och sno ihop en sallad, diska och packa. Pusshej!

 

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på