Att det aldrig kan gå felfritt


De fina revorna på ena armen och benet. Det svider som sjutton kan jag lova!


Nu ligger jag här i sängen och känner stelheten komma smygande. Eller smygande och smygande, snarare instormande! Jag är nöjd iallafall. Jag sprang ju in till träningen vilket är ungefär 1,4 mil och sen tränade jag. dagens pass blev det sista långpasset innan Söndag. Jag kommer bara springa något varv i elljusspåret eller något liknande fram tills det är dags för tjejmilen.

När jag sprang idag gick allt nästan för bra! det regnade bara pyttelite, jag hade perfekt med kläder på mig, jag orkade springa otroligt mycket längre än vanligtvis och jag fick bara håll en liiten stund i början av turen.
Det kändes nästan lite konstigt. SÅ bra gick det! :D

Fast jag fick lite tji för det sen när jag kom fram till Avestavallen och skulle smita in gammelgrinden. De hade lagat hålet i staketet! Eftersom att jag var lite trött på att springa så klättrade jag lite graciöst över grinden och rev mig både här och där på taggtråden. Så nu har jag fina röda revor på armarna:(

Nu väntar mobilen och att prata en snabbis med Filip och sen ska jag sova. Godnatt!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på