Trött som alltid

LOVE på grejerna. Shampoot och balsamet är underbart och både skummet och tvålen luktar persika. Yummie!

Nu är jag nybadad och fräsch. Tyvärligt nog så tog varmvattnet slut i mitten av mitt bad så vattnet blev kallt. Men så kan det vara.
Pappa hade köpt någon vitaminolja man skulle smörja in kroppen med så jag testade den. Jag vet inte riktigt hur den fungerar men den luktar väldigt gott iallafall.

Nu ligger jag i sängen och snackar med Elin på msn. snart ska jag nog logga ut och sova, det behövs verkligen kan jag säga. Helst skulle jag sova hela dagarna för jag är så himla trött jämt! Även fast jag sover så mycket det går om nätterna så är jag trött. Jag längtar till sommaren. Då kan jag sova hur länge jag vill och solen skiner och ger alla glada vitaminer. Puss på det!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på