Min dag

Somsagt så åkte jag till stan med Jonna efter skolan. Vi hade trevligt och det blev några fynd faktiskt. En lång vit T-shirt, ett spetslinne och ett par spetsleggins. Ni får bilder senare.
När jag kom hem så var jag på superbra humör men efter ett tag så exploderade jag nästan för att jag var så grinig! Jag förstår inte hur det kunde bli så för jag hade verkligen inget att vara grinig över. Jag tvingade iallafall mig själv att sticka ut och springa en sväng och tadaa! Humöret blev på topp igen. Tänk vad lite motion kan göra!
Det blev bara ännu bättre av att det gick jättebra att springa och jag orkade springa nästan hela rundan. Stolt.
När jag kom hem så stretchade jag i säkert en halvtimme och sen åt jag broccoli och blomkålsgratäng som mamma hade lagat. Mums!

Nu har jag nyss duschat och ska snart krypa ner i sängen och läsa lite om gammelsvenska för jag har prov på torsdag.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på