Fredagsmyys



Då var middagen avklarad och jag ligger och slappar i soffan framför Skavlan. John Cleese är med och gästar programmet och han är faktiskt riktigt rolig! Det är helt sjukt att han som är 70 år måste ut på turne för att samla ihop de pengar som hans ex kräver i skilsmässan. Nästan 20 miljoner dollar. Sorgligt.


De senaste dagarna har jag fått några kommentarer om att min blogg innehåller mycket mat nu för tiden. Ingen har vad jag vet sett det som något dåligt. Inte än. Haha. Men alltså jag skriver ju om mitt liv och just nu har mitt liv rätt mycket fokus på mat och träning så då skriver jag ju om det.



Postat av: julia

hej, hoppas att du haft en bra dag :)

2010-04-16 @ 22:56:03
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: maja

inte gör det något att du skriver om mat, jag tycker i alla fall det är inspirerande att läsa och se korten på densamma

2010-04-17 @ 17:30:48

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på