SOL!

Gud vad skönt det är att vara ute! Nyss tog jag och mamma en cykeltur och jag fotade lite. Antagligen kommer det en bildinlägg senare. Nu ska jag nog göra iordning en laxmacka och sätta mig i solen. Sen blir det dusch och testa min nya hårkräm från sunsilk. 

Föresten angående dusch, för några veckor sen så köpte jag ju tres Emme shampoo och balsam och jag måste faktiskt säga att jag tänker hålla fast vid mitt sunsilk. Visst tres emme var bra men man behövde ta väldigt mycket för att få effekt och sen blev mitt hår väldigt frissigt av det. Men det är ju så, olika shampoon passar olika bra till olika hår.

Mina planer ändrades medans jag skrev. Det blir ingen laxmacka i solen utan istället så åkte jag på att fixa potatis och sallad till maten. Men somsagt det är ju bara roligt.

Puss!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på