Ny kamera!



Idag på träningen. Alla fattar att de är jätteseriösa ellerhur?


Nu ligger jag nyduschad och fresch i sängen med min älskling sovandes bredvid.
På träningen idag så var vi bara fem stycken. Tråkigt men vi fick mycket gjort iallafall. Vi körde styrka i 30 minuter och sen övande vi hjulningar och lite sånt. Jag kommer att ha rejäl träningsvärk imorn kan jag säga!

På vägen hem från tandläkaren idag så stannade vi till så jag fick gå in på elgiganten en sväng. Pappa hade nämligen tipsat om en helt okej digitalkamera för 750:- på rea. Vi gick in och kikade och det visade sig att kameran var ett riktigt kap så ett knallrosa exemplar fick följa med hem till mig. Jag har länge tänkt att jag vill ha en liten digitalkamera som jag kan ta med mig överallt. Min NikonD60 är lite stor och allt för dyr för att slänga runt med överallt så denna lilla skapelse passar mig perfekt.

Nu faller snart mina ögonlock ihop så jag ska nog lägga mig och krama Filip lite tills jag somnar. Godnatt!

Ps. Bilder från tjejkvällen och bounce kommer jag lovar Ds.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på