Min dag hittils

Jag står och kokar ris. Det är faktiskt jättesvårt att göra perfekt ris! Hoppas jag lyckas nu för idag ska jag göra sushi!
Mormor hämtade mig klockan elva och då åkte vi in till stan. Första stoppet blev thaibutiken. Jag frågade om de hade sushigrejer och hon virvlade runt och plockade fram det ena och det andra. Först blev jag väldigt imponerad av att hon visste vad som var vad och vad alla kinestecken betyder och sen kom jag på att hon nog var en thaikines eller så. Hehe. Det var tur att hon hjälpte mig iallafall för annars hade det tagit lååååång tid för mig att hitta rätt.

Snart ska jag nog plocka ihop lite på mitt megastökiga rum och fota linnet jag köpte för några dagar sen! Det är korallfärgat och halvtransparent. Me like. Min garderob ska fyllas med fler transparenta plagg innan sommaren är över för det är så jäkla snyggt! Och sen har det många användnigsområden beroende på hur man matchar.

Ikväll blir det nog en liten trendspaning tror jag. Vi får se. Ha det gött! 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på