A smiling egopic

Uppdateringen har varit riktigt dålig idag men jag har haft mycket annat att göra idag. Först var jag ju på besök hos tandläkaren och efter det åkte jag och Filip ner på stan en sväng. Eller jag gick på stan medans han åkte runt. Haha.
Jag köpte iallafall ett korallrött linne som ni får bild på någon annan dag för jag har inget bra foto just nu.
På eftermiddagen åkte jag och Filip till Maek's och gymmade, riktigt skönt nu efter allt påskgodis. Jag tog det rättså lugnt så jag borde inte få träningsvärk men man vet ju aldrig. Jag hoppas iallafall inte att jag får det. Och vid åtta kom mamma och pappa och hämtade mig. sen dess har jag bara latat mig framför tv:n och ätit tacos.

Morgondagens planer har blivit lite förändrade för lagträffen blev inställd. Grymt tråkigt för den såg jag riktigt fram emot, menmen. Istället ska jag ta elva-bussen in till stan och träffa bästa Mathilda! Först blir det fika eller för min del troligen frukost och sen drar vi to her place I think.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på